BMW X4
Joc secund
Cu şapte ani în urmă, BMW lansa un model cu un design extravagant numit X6. Ei l-au descris ca fiind un "SAC", acronim pentru "Sports Activity Coupe". Modelul respectiv avea un interior confortabil şi o ţinută de drum excelentă, cu toate că locurile din spate erau doar două şi nu ofereau foarte mult spaţiu pentru cap, iar capacităţile sale la ieşirea de pe şosea erau limitate drastic de anvelopele din dotare şi de configuraţia barelor de protecţie şi a gărzii la sol.
Cumva, publicul s-a obişnuit cu felul în care arată X6, iar modelul a ajuns să fie suficient de popular încât BMW să-i construiască un succesor, iar segmentul are un potenţial de creştere suficient de mare încât nemţii i-au făcut şi un frate mai mic. Aşa ajungem la BMW X4, subiectul testului nostru.
Nu putem şti cu siguranţă dacă maşina asta pare mai frumoasă decât un X6 pentru că este mai mică şi vorbim despre alte proporţii sau pentru că avem precedentul primei generaţii X6 şi noul X4 pare atât de atractiv prin comparaţie. Dar ştim că modelul arată bine şi iese în evidenţă faţă de un X3 şi chiar un X5 pe şosea.
Cel mai interesant lucru la acest segment de nişă creat de BMW este că marca a rămas singura care oferă aşa ceva pe piaţă şi la şapte ani de la lansarea lui X6. Iar oferta există datorită cererii pentru un SUV de la BMW care să fie diferit de X3, dar care să nu fie semnificativ mai mic sau mai mare.
Pe cat de frumos este seria 4,5 si 6 pe atat de urat e X4 si X6.