Motor / Transmisie
Am avut sub capotă un motor binecunoscut fanilor BMW: dieselul bi-turbo de 3.0 litri, tradus la exterior prin indicativul 40d, alăturat transmisiei xDrive. Cei şase cilindri înşiraţi în linie sunt capabili să ofere celui care apasă acceleraţia un total de 306 cai putere şi un cuplu motor impresionant, de 600 Nm. Acesta din urmă are rolul de a-ţi suci gâtul de fiecare dată când ajungi la 1500 de rotaţii, zona de unde începe să se simtă la capacitate maximă.
Pentru cei care nu au mers încă cu acest motor, trebuie să le spunem că, pe cât de bine trage dieselul, pe atât de frumos se aud cilindrii în zona roşie a turometrului. Un adevărat hit care îţi bucură timpanul ori de câte ori apeşi prima pedală din dreapta.
Ajungem şi la cutia automată cu opt rapoarte, gata să aibă grijă de buzunarul tău. Rapoartele sunt alternate rapid, pentru a obţine un consum redus. Magia apare însă atunci când alegi modul Sport şi răspunsul acceleraţiei se schimbă radical. Cei şase cilindri urlă necontrolat, decorul se succede extrem de repede şi te întrebi cum poate să alerge aşa o maşină de peste 2 tone.
I-au pus cauciucurile de iarna, nu mai are jantele Performance pe el. In Top Gear si Promotor e testata masina cu cauciucuri de vara cu niste jante superbe.