Interior
Interiorul lui X6 nu s-a schimbat cu mult în ultimii ani. A rămas la fel de tradiţional, conservator, fără a face însă rabat de la calitate. Materialele folosite sunt întotdeauna plăcute, iar calitatea finisajelor ne aminteşte tuturor de ce Germania este încă cea mai mare puternică ţară europeană, deşi a pierdut două Războaie Mondiale.
Nu avem aerul futurist din Seria 6, nu avem gadget-urile de pe Seria 5, însă totul este simplu şi ergonomia este excelentă. După două trei ore petrecute în maşină ai putea găsi orice comandă cu ochii închişi.
Şi pentru că atmosfera monotonă trebuia salvată cumva, maşina de test a venit cu un volan îmbrăcat în alcantara, cu cusături contrastante. O adevărată delectare pentru mâinile celui de la volan: o priză excelentă şi un aspect insolit. Tot la capitolul aspect trebuie să notăm şi pielea care îmbracă scaunele, de culoare cărămizie, în contrast perfect cu nuanţa caroseriei.
Spaţiul interior este generos, mai ales că acum pe bancheta din spate pot călători trei persoane. Tunelul central a dispărut şi a lăsat loc unui pasager, care nu va avea probleme cu spaţiul pentru picioare. Când vine însă vorba de distanţa dintre cap şi acoperiş, e de preferat scaunul din dreapta şoferului.
I-au pus cauciucurile de iarna, nu mai are jantele Performance pe el. In Top Gear si Promotor e testata masina cu cauciucuri de vara cu niste jante superbe.