Tinuta de drum
Ajungem şi acolo unde BMW câştigă detaşat, fără încordare. Ţinuta de drum a fost întotdeauna puntul forte al nemţilor. X6 nu face excepţie, fiind un model cu o rigiditate torsională rar întâlnită. Tocmai această trăsătură face ca Sport Activity Coupe-ul să manifeste o poftă nebună pentru şoselele de munte, presărate cu viraje dificile.
Ţinuta de durm este fermă şi nu dă dovadă de ezitări. Aderenţa se păstrează câtă vreme nu renunţaţi la sistemele electronice. Ruliul este estompat excepţional pentru un model de asemenea dimensiuni, iar sistemul xDrive ţine maşina pe şosea chiar dacă rulaţi pe un asfalt proaspăt udat de ploaie.
Repartiţia cuplului între cele două punţi este acea trăsătură de care nu sunteţi conştient, dar care vă asigură o rulare în siguranţă. Direcţia activă a lipsit din lista de opţionale aşa că am suferit puţin atunci când a venit vorba de precizie chirurgicală, o trăsătură cu care BMW ne obişnuise.
I-au pus cauciucurile de iarna, nu mai are jantele Performance pe el. In Top Gear si Promotor e testata masina cu cauciucuri de vara cu niste jante superbe.