Volkswagen CC

2.0 TDI 184CP Man

Interior

4.5

Faceliftul a adus cu sine ceva mai multă grijă pentru interior. CC rămâne în continuare o extensie mai opulentă a Passat-ului pe care îl ştim cu toţii. Nu de alta, dar clientul trebuie să ştie pe ce a dat banii. Aşa că germanii au pregătit un interior destul de viu, animat de culori plăcute şi de materiale care răsfaţă simţul tactil. Cel puţin în unele zone.

Când ne referim la planşa de bord putem să ne imaginăm graniţa dintre Germania Divizată. Cea de sus atent modelată dintr-un plastic plăcut, moale la atingere, şi cea de jos, unde plasticul e tare, are aspect ieftin, însă este salvat de culoarea plăcută. Între cele două zone se află Zidul Berlinului, în cazul nostru o inserţie de lemn, care sporeşte aspectul premium.

Aluminiul şi inserţiile de inox din abundenţă, ecranul tactil de 7 inch şi pielea fină de pe volan şi schimbător contribuie tot la înviorarea habitaclului. Tot faceliftul aduce în standard scaunele sport, care oferă o susţinere laterală foarte bună şi tetiere reglabile.

Ergonomia rămâne la fel de bună, funcţiile fiind uşor de intuit chiar şi cu ochii închişi. Spaţiul interior este generos, însă pe locurile din spate pasagerii vor sta ceva mai înghesuiţi decât în Passat.

  • Fenistil, joi, 02.02.2012 16:27

    Daewoo Leganza arata mult mai bine ma refer la exterior.Va rog mult cei care va pregatiti sa ma votati cu vot rosu( mie imi plac numai alea verzi) dati un search pe Google si vedeti cum arata Daewoo Leganza.Multi poate au si uitat de acesta masina.Inca odata repet Daewoo Legenza arata exterior mult mai bine.Va rog cautati pe google daca nu ma credeti!

  • TIKA, joi, 02.02.2012 16:32

    Nu contest calitatile masinii sunt sigur ca este superioara multora cu pretentii dar cum arata vechiul CC comparativ cu cel nou prefer vechiul model.

  • un cititor vechi, joi, 02.02.2012 16:45
    hmmmmmmmmm

    Tot nu inteleg cum calculati voi punctajul final si "stelele" astea... Un secret profesional sa inteleg, nu?

  • McLaren, joi, 02.02.2012 17:09
    @Fenistil

    Nu sunt eu fan al CC-ului dar Leganza castiga un concurs de frumusete numai daca ai de ales intre ea, SsangYong Actyon si Fiat Multipla.

  • isa.t, joi, 02.02.2012 17:40
    ?

    ca o simpla idee a5 sportback 34.911 € ,

  • edi80, joi, 02.02.2012 17:40

    vw e ca nokia!

  • qULICA, joi, 02.02.2012 19:52

    Cand au fost VW altfel decat conserv-e-atori ?

  • Eu2, joi, 02.02.2012 20:40
    darth vader

    @McLaren-dupa comparatia ta..sper ca nu faci prea des cadouri. @Fenistil-comparatia intre Leganza si CC, chiar si numai la design, e un pic fortata,insa Giugiaro ramane Giugiaro indiferent ca a desenat pt Daewoo,modelul Leganza(da, el a facut designul) sau pt altii ,alte capodopere de design.

  • Excomunicatorul, joi, 02.02.2012 21:46
    :)

    Passat CC a fost o masina care,sincer sa va spun,chiar mi-a placut. Vechiul model,bineinteles.Asta nou,nu-mi dau seama ce cacat vrea sa fie,un fel de versiune mai tanara a lui Phaeton sau fratele mai bogat al actualului Passat? Oricum ar fi fost,Volkwagen a stricat designul unui model care era cu adevarat diferit si cel mai important,chiar imi placea.

  • dari, vineri, 03.02.2012 04:21
    arata urat

    Arata mai urat decat Passat CC.......ce ti-e si cu designerii astia :| Si generatia precedenta de Passat arata mai bine decat actuala. Walter asta o cam da in bara....la polo si la golf a reusit, dar aici nu prea.

  • Inisignia, vineri, 03.02.2012 09:51

    parerea mea este ca singurul model ce poate fi pus langa passat cc ca si design din clasa clasa medie este insignia hatchback. arata mai bn decat passat nu stiu cum sta cu tehnologia si motoarele . dintre astea 2 as alege insignia 2.0 turbo 220 cp 4x4...cu asa ceva am mers si este de vis.

  • Vasilica, vineri, 03.02.2012 10:04

    Nu bag mana in foc pentru design deoarece si la Focus 3 la fel toala lumea ii canta prohodu iar in realitate chiar arata bine.Mie unu imi place!Este posibil ca si varianta asta de CC sa aibe acelasi efect sa arate mai bine in realitate decat in poze. Legat de vechiul CC am vazut chiar acum unul pe strada si arata foarte bine chiar si dupa atatia ani mi se pare de actualitate ca si design.

  • preda_onut, vineri, 03.02.2012 13:56
    ...totusi...

    inteleg foarte bine fiabilitatea ''nemtesti-lor'', dar totusi sa nu uite ca nu sunt singurii producatori de automobile si de asemenea ar trebui investiti bani ( banuiesc ca ii au ), in design-auto, sincer au cam ramas in urma...stima celor de la hyundai care au scos 2 modele spectaculoase:elantra si i40 si culmea vorbesc in cunostinta de cauza au fost ''desenate'' in colaborare cu nemtii.

  • Ovi, vineri, 03.02.2012 15:43
    @Vasilica

    Orice vw este "de actualitate ca si design"...:)

  • Ovi, vineri, 03.02.2012 15:51
    @AM

    "Romanii iubesc dieselul mai ceva decat shaorma"...:) taree dar si corolarul: romanii iubesc tdi-ul mai ceva decat shaorma..:))

  • edi80, vineri, 03.02.2012 17:03
    bv ovi asa e!

    daca nu e tdi degeaba ma... ce prentetii sa ai de la astia care intreaba despre o masina cat baga sau cati cai are sau ce jante are in loc sa se documenteze si sa vada ce zic expertii nu prietenii ca un diesel e rentabil cand face peste 60 de mii de km pe an!

  • Ares, vineri, 03.02.2012 20:21
    ultrasi vw pana la ...

    @automarket ... inca odata mi-ati confirmat ca sunteti fanii masinii poporului pai mai baieti masina asta nu aduce nimic nou: Pe lângă banalele airbaguri, ABS şi ESP, - ASTEA SUNT OBLIGATORII -- CC vine în standard şi cu un sistem de recunoaştere a oboselii la volan. - FOCUS 2011 "au instalat pe CC cele mai noi tehnologii." NOI PENTRU VOI POATE ... CA PENTRU ALTII SUNT DOTARI BANALE "Pe lista de opţionale se găsesc sistemul inteligent de adaptare a luminii de mers în funcţie de ceilalţi participanţi la trafic" - AST5A ERA IN 2008 PE OPEL INSIGNIA , "sistemul de avertizare la schimbarea benzii de mers" - ASTA ERA PRIN 2007 PE CITROEN C5 , "sistemul de citire a indicatoarelor şi sistemul de evitare a coliziunilor la viteze mici." ERA TOT PRIN 2007 PE MERCEDES S SI BMW 7 PANA CAND TOT ATUNCI A PUS SI FORD PE MONDEO SAU PE VOLVO. "sistem de încălzire auxiliar, foarte util în această perioadă" - ERA DISOPNIBIL PE FORD MONDEO IN 2007 Nu mai lauda-ti handelul ca oricat l-ati lauda tot asa miroase!!!!!!!! "Cu alte cuvinte o mulţime de senzori a căror funcţionare face din CC unul dintre cele mai intuitive şi mai sigure modele Volkswagen." AICI A-TI AVUT DREPTATE ESTE CEL MAI TARE DE PE STRADA LUI, IN COMPARATIE CU ALTE MODELE DIN CURTE.

  • Dony, vineri, 03.02.2012 20:35
    ?

    parca tot mai frumos este vechiul CC...

  • lorinczi.thomas, sâmbătă, 04.02.2012 09:34
    hmm...

    Cam prea conservator!

  • LauCalin, sâmbătă, 04.02.2012 13:51

    Inainte de toate poate ca designul si-a pierdut putin din stralucirea fostei generatii. Insa MEREU VW a ales un design conservator pentru modelele sale. Niciodata un VW nu va avea un design dinamic, care sa iti incante retina din prima secunda precum Alfa Romeo, sau unul inclinat spre high tech, viitor, precum la actualele Ford, elegant, care sa inspire confort si relaxare cum are Citroen etc. Trebuie sa ai ceva unic pe piata, diferit, sa faci din designul asta conservator unul care totusi sa si atraga. Nu e tocmai usor, insa asa cum am zis trebuie sa fi unic in felul tau. Altfel incepi sa-ti pirzi identitatea pe piata. Sa ma fac mai bine inteles va dau un exemplu simplu: uitati-va noaptea la luminile de pozitie ale masinilor de ultima generatie. Chiar si in intuneric iti poti da seama uneori ce masina este (la Audi si BMW eu zic ca e cel mai simplu - liniile de leduri respectiv cercurile) Mai departe, referitor la dotari: Ares, pui problema gresit: pai atunci hai sa nu amintim nici de ABS sau ESP la nicio alta masina decat la Mercedes, ca doar ei le-au pus primii pe o masina sau de Head Up Display, ca prima data l-a avut fosta generatie de Seria 5 etc. Nu asta au vrut cei de la Automarket sa spuna, ci faptul ca mai toate dotarile moderne care acum sunt pe piata se regasesc si pe masina asta. Passat CC nu este o masina care sa vina cu inovatii noi pe piata (de asta se ocupa Audi), este o varianta mai deosebita a lui Passat, o alternativa (mult) mai ieftina la Mercedes CLS. Atat.

  • EBA, sâmbătă, 04.02.2012 23:51
    Greu cu limba romana

    @ARES: Inainte sa aberezi pe teme auto mai bine ai pune mana pe un manual de gramatica a limbii romane ca ai serioase probleme. "A-TI AVUT" s-a scris, se scrie si se va scrie mereu "ATI AVUT" la fel cum "LAUDA-TI" s-a scris, se scrie si se va scrie "LAUDATI". Cu alte cuvinte, nu mai pierde vremea pe net comentand aiurea. Fugi repede si pune mana pe un manual de gramatica de clasa a-III-a si lasa masinile de care vorbesti ca nu-s de nasul tau.

  • vlad, duminică, 05.02.2012 01:09
    Putin mai exclusivist decat Passat

    In general, f slab articolul, prea putin evidentiate diferentele fata de Passat. (modelul cu facelift, bineinteles). Cat despre design, cu siguranta partea frontala si a piedut acea agresivitate a vechiului model astfel incat te face sa te intrebi care a fost scopul principal al facelift ului?! In momentul aparitiei, Passat CC se evidentia f bine in gama, acum, noul model a devenit in mix ce nu te mai poate seduce. Cu siguranta, se poate alege modelul normal (Passat, pt ca e mai ieftin si nu ti ofera mai putin) sau A4 pt ca dupa facelift arata si mai bine.

  • Multumitul, duminică, 05.02.2012 19:26
    Nemultumiti

    Un mesaj pentru nemultumitii de pana acum si pentru cei ce vor urma: eu zic sa NU va cumparati noul Passat CC. E naspa, e nasol, nu e pentru niste pretentiosi ca voi. :))))))

  • adrian, luni, 06.02.2012 22:47
    design

    incep sa cred ca singurii designeri inspirati de pe piata la ora asta sunt cei de la hyundai

  • puimarin, duminică, 26.02.2012 15:22
    Ha ha

    si cei de la hyundai au copiat i40 dupa Insgnia

  • nemultumirea este o conditie a, marţi, 09.10.2012 12:55

    are mutra unei vedete vintage purtand ochelarii acelor vremuri ... nici macar unghiurile surprinse de un fotograf profesionist nu au reusit sa-l faca mai frumos. Clar vechiul CC era mai aratos. probabil ca asta nou sa fie mai performant sau mai fiabil (nu neaparat). Cred ca din noile versiuni abia acum Jetta arata ok.

  • ovidiu, luni, 15.10.2012 18:06

    Desi majoritatea comentariilor de mai sus sunt defavorabile CC-ului, parerea mea este ca acesta arata traznet. Ce ma nemultumeste insa este pretul prea piperat in comparatie cu dotarile acestuia. De fapt este un Passat mai lasat care nu are nimic in plus; nici faruri adaptive, nici sistem de avertizare la schimbarea benzii de mers. Toate acestea si multe alte dotari se pot regasi si pe Passat Highline. Dar sa dai peste 30000 euro si sa ai climatronicul la optionale mi se pare inacceptabil. De fapt aceasta tehnica au mostenit-o de la Audi unde o masina la pretul de 30000 euro vine cu jante din tabla.

  • George, marţi, 16.04.2013 13:28

    Cel mai PROST motor al grupului WAG. Propulsorul de 2.0L tdi de 140 (sau 170/177 cai). Fapt recunoscut de ei in nenumarate interviuri/articole. Aici vad ca a luat nota maxima...ciudat ca nimeni nu se intereseaza de istoricul motorului atunci cand face un review la o masina, ci doar scrie impresiile dupa 100km de mers cu o masina aproape noua... Asadar cascati ochii pe viitor !!!

  • adri, marţi, 13.08.2013 20:07

    Corect George, plus dupa cum spun si ei, calitatea materialelor la interior e cam slabuta, numai un fanatic vw poate sa-mi dea rosu, am avut pe mana un passat 'cu de toate' pe el, nu vb din povesti. Rugos si ieftin la atingere, plus imitatia de aluminiu de tip plastic. Dezamagitor. Am comparat cu un 'junghi' de 520 vechi din 2000...de fapt nu am ce compara. Sa nu mai vb de sunetul de tractor, sincer nu as da bani pe passat.

  • ani, luni, 05.05.2014 19:58

    @ George @Adri Motorul 2,0 TDI (140 si 177 CP) commonrail de la VAG este cel mai bun motor si cel mai silentios. Care este interviul despre care faci vorbire "fapt recunoscut de ei in nenumarate articole" ca ar fi cel mai prost? Acest motor este o bijuterie. Nu se pune problema vreunui sunet de tractor si este puternic si fiabil. Are cuplu bun si nu te lasa la nevoie. De altfel, cei care il critica nu au avut niciodata un Passat ori au avut vreun sh la 300 000 km. Dupa experienta avuta cu nemtoaice si japoneze consider ca masinile germane sunt cele mai bune, daca ma refer la clasa medie.