Chevrolet Aveo 5 usi
Economie cu stil
E greu să faci economii. Indiferent de tipul lor, economiile necesită sacrificii. Fie că trebuie să mănânci mai puţin ca să nu te îngraşi, fie că trebuie să strângi bani ca să-ţi cumperi ceva sau vrei pur şi simplu să consumi mai puţin carburant, trebuie să te străduieşti mult şi bine. Mai mult decât atât, strădania nu-ţi garantează reuşita. Chevrolet s-a străduit câţiva ani să creeze cel mai sigur şi cel mai economic model din segmentul B. Le-a ieşit un competitor redutabil în segmentul B, Aveo având cel mai bun nivel de siguranţă şi un consum mic de carburant (versiunea sedan 1.3 D a lui Aveo fiind cea mai economică din clasa sa). În cadrul testului din Slovenia, am petrecut şapte ore la bordul lui Aveo în versiunea de top, care include dotări precum trapă electrică, scaune încălzite şi sistem start-stop.
Citeste si
-
4.4/5Noua generație Peugeot 3008 este o mașină care te face să strigi "Vive la France", de fiecare dată când o vezi. Noi am testat versiunea 3008 Hybrid, iar în rândurile următoare îți spunem dacă se conduce la fel de bine precum arată. Avem și video, desigur. Citeste tot
-
4.0/5Hyundai Bayon este cel mai mic SUV din oferta coreenilor pe piața din România. Și cel mai accesibil. Iar acum a primit un facelift complet, cu multe noutăți pe care le disecăm în acest test drive și într-un clip de prezentare. Citeste tot
-
4.6/5În ciuda curentului pro crossover și SUV din industria auto, Mercedes-Benz a găsit resursele necesare pentru a aduce pe piață încă o generație a emblematicului SL. Am testat versiunea AMG 63 și am pregătit impresii de la volan și un video de prezentare. Citeste tot
-
4.6/5Mercedes-Benz CLE este înlocuitorul vechilor Clasa C Coupe și Clasa E Coupe. Noi am condus versiunea CLE 300 4Matic, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Nu am uitat de video. Citeste tot
-
4.5/5Am fost în Slovenia pentru a testa noul Ford Explorer 100% electric. Fructul colaborării dintre Ford și Volkswagen, noul Explorer este prima electrică de pasageri produsă de Ford în Europa, la Koln mai exact, iar în procesul de dezvoltare a fost implicat și un român. Pe lângă impresiile de la volan, în acest articol vei regăsi și un video cuprinzător. Citeste tot
-
un oarecare, luni, 21.05.2012 21:22
Felicitari pentru rezultatul Euroncap!Pare o masina ok , insa mie nu-mi place spatele si totusi 15 000 e cam mult!
-
ScorpyonVAG, luni, 21.05.2012 21:23@
Mie nu imi plac ceasurile digitale, in rest totu ii ok.
-
Ducu, luni, 21.05.2012 21:38@automarket
"Versiunea ECO a acestui motor are 190 Nm şi 95 CP şi înregistrează un consum mixt de 3.6 litri la sută ". Chiar asa? Oare nu cumva e consum extraurban???
-
mIRCEA, luni, 21.05.2012 22:16motor de Fiat
...stiati ca motorul este cel de la Fiat, care este prezent si pe Opel Corsa si pe toata gama Fiat?
-
ScorpyonVAG, luni, 21.05.2012 22:18@
Fiat da la Opel, Opel la Chevrolet. Fiat infesteaza cu virus pe ei. Vw ramane cel mai bun :)) Iarasi am facut exces de zel.
-
titi, luni, 21.05.2012 23:29
@vag prea mult exces de zel; la clasa asta de motoare diesel,fiat le da clasa vw de ani de zile; nu degeaba suzuki le-a dat FLIT ,iar acum se cearta pe actiuni... tocmai pt acest motor; vw are mai probleme la diesel;cate recall a facut la 2.0tdi? 3 ? mergi cu masina si iei foc... tare
-
ceee???, marţi, 22.05.2012 00:40
A innebunit lupu ! Punctaj prea mare pentru un Daewoo Kalos la baza!
-
cmg_george, marţi, 22.05.2012 09:52Mda.. doar ca
Doar ca Kia Rio de 1.4CRDi are un consum mediu de 3.7(declarat) si 1.1 CRDi 3.3(declarat), arata mai bine si este si mai ieftina. Asta de ce nu apare in comparatiile voastre?
-
Sebastian Toma, marţi, 22.05.2012 11:32@ Ducu
Despre versiunea aceasta vorbeam: http://www.automarket.ro/masini-noi/chevrolet/aveo-5-usi-13d-95cp-lt-plus-eco-100513/specificatii.html Deşi are altă transmisie şi dezvoltă un cuplu motor mai mic, este mai rapid la 0-100 km/h şi consumă mai puţin.
-
c, marţi, 22.05.2012 12:17...
Cred ca trebuia specificat in articol provenienta motorului (Fiat) ca sa nu creditam Chevrolet cu un merit prea mare pentru ca nu e al lor. Ei au facut o caroserie si cam atat. Punctul FORTE al masinii e clar MOTORUL, iar motorul NU E FACUT DE EI, sic!!! In ziua de azi consumul are o pondere de peste 50% din criteriile de alegere a unei masini, cel putin la masinile su 20 mii euro.
-
NeaNelu, marţi, 22.05.2012 12:30@ceee???
In prezent Chevrolet nu mai are nicio treaba cu Daewoo,doar faptul ca este fabricat tot in Korea.
-
666, marţi, 22.05.2012 13:12
Nea Nelu , dar de GM Korea( ex GM Daewoo care si-a schimbat doar denumirea ) ai auzit?
-
NeaNelu, marţi, 22.05.2012 15:01@666
Ce nu intelegi,gogule??? GM a preluat uzina Daewoo acum cativa ani,asta nu inseamna ca actualele modele Chevrolet mai au vre-o legatura cu modelele fabricate de fosta Daewoo.
-
mIRCEA, marţi, 22.05.2012 16:16motor fiat
...ca sa completez ce spuneam despre motor. A castigat in 2005 "engine of the year" la categoria 1.0 - 1.4 litri. Doar dintr-o coincidenta detin o Corsa cu un astfel de motor. Fiabil! Incredibil, dar adevarat! Filtrul de motorina scump, dar motorul este chiar foarte economic si fiabil in 90.000 km.
-
antonny, marţi, 22.05.2012 16:22*****
ce va deranjeaza asa ca trebuie sa scrie in reportaj ca e motor Fiat ......chevrolet fabrica motoarele la firma VM Motori (italia) care mai e cunoscuta ca a produs motoare (numai Diesel) pentru: Mercedes, Fiat, Opel, Alfa Romeo, Chrysler(Grand Voyager), Jeep, Range Rover, Ford,
-
octav71, miercuri, 23.05.2012 09:53
Absolut ok, cu exceptia pretului de compacta in gama subcompacta. 15000 euro... e cam mult, dar daca scazi trapa si mai negociezi ceva, ajungi la un pret mai normal. Nu are nici o legatura cu Kalos, dar deh, e greu sa citesti sau sa cauti. VM Motori a vandut motorul catre Fiat, nu este creatia celor de la Fiat, cei de la Opel au cumparat de la VM Motori intr-o prima instanta motorul de 2,0 de pe Cruize /Captiva, dupa care au luat si acest motor (1,3) de la Opel. Pana la urma se numeste globalizare, cumparam cam acelasi produs sub denumiri diferite.
-
Adryan, miercuri, 23.05.2012 11:55EWWW !
Arata bine. motor mic, putere destula DAR ... 15k euro ? hell no !
-
antonny, miercuri, 23.05.2012 15:36*****
@adryan --ce e mult 15000 euro ???? pai uitate la opel corsa sa vezi ca nu ai ce are aveo si costa 18000 euro .....
-
chuck norris, marţi, 12.06.2012 21:26
berlina e mult mai buna
O masina interesanta intr-adevar. Dar cu toate ca acum conduc tot un chevrolet am cateva remarci: 1. Bordul acela "interesant" din punctul meu de vedere arata incredibil de urat si lasa senzatia de neterminat. Am comparat cele doua versiuni de aveo iar borsul celei de dinainte arata mult mai bine. 2. Avelo masina de autostrada .... :) ... pai si pentru oras ce mai ramane? doar spark? 3. Dotarile masinii testate sunt doar pentru jurnalisti. Cine isi cumpara aveo cred ca nu face acest lucru pentru a avea trapa. 4. Consumul este excelent totusi nu pot sa nu remarc ca motorul 1.5 DCI de la renault scotea un consum apropiat ... si asta de ceva ani. In rest masina arata bine iar per ansamblu sunt placut impresionat de evolutia marcii. ... parerea mea.