Chevrolet Trax

1.7D MT6 130CP AWD LT+

Motor / Transmisie

3.5

Viitorii clienți ai modelului Chevrolet Trax vor putea alege unul dintre cele trei propulsoare disponibile. Două dintre ele sunt pe benzină: 1.6 litri de 115 CP şi ceva mai modernul 1.4 Turbo de 140 CP. Pentru cei care preferă motorina, există un singur motor: 1.7D de 130 CP. Este un propulsor din banca de organe GM, același motor putând fi găsit și pe Opel Mokka, Astra, Corsa sau Chevrolet Cruze. Motorul de 1.7 litri dezvoltă 130 CP la 4.000 rpm și 300 Nm disponibili între 2.000 și 2.500 rpm. Motorul poate fi asociat cu transmisia integrală permanentă, ca în cazul mașinii noastre de test, sau cu o versiune doar cu tracțiune față a modelului Trax. Pentru a transmite puterea către roți, Chevrolet a apelat la o cutie de viteze manuală cu șase trepte. Se poate opta și pentru transmisie automată, dar doar pentru versiunea cu două roți motrice.

Motorul turbodiesel se dovedește a fi suficient de plăcut la utilizare, dar are încă câteva boli de tinerețe. Este zgomotos și își face simțită prezența atunci când este pus la muncă, iar la plecarea de pe loc, combinația dintre sistemul Start-Stop și punctul de cuplare al ambreiajului te poate face să oprești motorul ca un începător. Am crezut că este un caz izolat, dar am pățit acest lucru de mai multe ori și cu șoferi diferiți. Până la urmă, te obișnuiești și ceva mai multe ture rezolvă problema la plecarea de pe loc. 

În mers, propulsorul se dovedește vivace atâta timp cât este ținut în zona de putere. Reprizele sunt suficient de convigătoare pentru depășiri decente. Zona de cuplu maxim este însă relativ scurtă, după 3.000-3.500 rpm, motorul rămânând fără suflu. Este un motor care își face treaba, dar ar avea nevoie de ceva mai mult rafinament. Cutia cu șase trepte este bine etajată, dar levierul agață uneori la schimbarea de treaptă. 

  • 29.aprilie.2013, luni, 29.04.2013 10:34

    Minunat. Imi place poza 12 si 21. In rest masina arata impecbil.

  • Dudu, luni, 29.04.2013 10:43

    Mai deranjeaza pe cineva inafara de mine spoilerul fata exagerat de coborat ? La fel si in cazul lui Mokka. Am impresia ca banalul Logan are capacitati de offroad mai bun din cauza asta. Sau sunt eu prea subiectiv...

  • lumia, luni, 29.04.2013 10:51

    Ca aspect exterior e mai reusit decat Mokka, chiar pot spune ca e cel mai frumos mini-suv din segmentul asta.Cei care spun ca Juke arata mai bine,nu au nicio treaba cu design-ul.

  • creative9, luni, 29.04.2013 11:17

    cam asa are spoilerul si chevrolet captiva...nu inteleg de ce le coboara asa tare in fata..

  • Alex, luni, 29.04.2013 15:09

    Cadranul este de new Aveo, nu de Spark.

  • gelu, luni, 29.04.2013 15:23

    @lumia...parca esti unul si acelasi cu @voicu...ce injura la articolul legat de Ford Kuga Cand veti pricepe ca designul nu are treaba cu priceperea, cunostintele, etc? si ca designul tine exclusiv de optiunea fiecaruia? Inteleg sa ne "injuram" pe puterea motorelor, fiabilitatea masinii sau consumurile mai reale sau mai putin mincinoase, dar cand e vorba de design abtineti-va sa emiteti judecati de valoare. Da, ca in orice domeniu, si designul este supus judecatii majoritatii si este acceptat intr-o mai mare sau mai mica masura, devenind la un moment dat un fel de cap de afis atunci cand toti striga in cor: da domne', frumos! dar, pana la urma, daca mi-e imi place femeia cu mustata e problema mea si nu e treaba ta. BTW....imi place masinutza dar la cum se prezinta partea frontala si la ce unghiuri de atac are e complet gresit sa spui ca "micutzul suv este facut pentru utilizare preponderent urbana". Asta si daca da peste o doza de bere i se rupe spoileru'....

  • catalin, luni, 29.04.2013 15:55

    prima postare este bestiala: 2 fotografii ii plac omului dar in rest masina este impecabila. Vis-a-vis de spoiler, iti sare in ochi acel bandou de cauciuc foarte lat care coboara de prea sus. Este adevarat...

  • slVW_83, luni, 29.04.2013 18:31

    O sarmală fără rost, sens sau logică! O pseudo-maşină care peste 3-4 ani îşi va pierde 80% din valoare!

  • sandman, luni, 29.04.2013 20:20

    o masina urata cu spume care intra la categoria nissan juke, renault fluence...nu stiu cine ar cumpara asemenea masini. si 20.000 euro...

  • antonny, luni, 29.04.2013 20:56

    cum de ati dat 4.2 pucte .....???ce va atras mai mult la Trax fata de Mokka

  • LUCCI, luni, 29.04.2013 21:05

    Nu am inteles logica relizarii unei garzi la sol de 16-17 cm in zona peagurilor si 7-8 cm in partea din fata?Daca-i miniSUV, ataca gropile cu lateralul sau tot frontal?

  • subiectivul, luni, 29.04.2013 21:18

    legat de concluzia automarket, ce v-a placut: e atragator BAI, dar numai "atragator" nu e ! WTF, ce e atragator la el ? Nu vad nicio arta, doar ciocan si pila

  • Moje, luni, 29.04.2013 22:56

    @subiectivul Presupun ca pentru tine Golf 7 e masina atragatoare :)))))))) Trax chiar arata bine,stiu asta si fanii vw,chiar daca nu recunosc.

  • Jogon, marţi, 30.04.2013 01:20

    Cu unghiul minusul de atac Trax nu prea are nici o treaba cu off-road-ul, se poate spune pe buna dreptate ca ori cei care l-au proiectat au fost idioti ori ii considera pe potentialii clienti idioti. Cum zicea cineva mai sus mai usor te urci pe o bordura inalta cu Loganul decat cu minunea asta ... Targetul celor de la GM sunt clientii care n-au nevoie defapt de un SUV dar li-se pare intesanta forma/design-ul gen SUV si cum sunt destui era pacat sa nu profite si sa arunce si ei pe piata un Trax aproape mokka.

  • GMC, marţi, 30.04.2013 13:42

    Arata ca un american obez. Execrabil design !

  • @moje, marţi, 30.04.2013 14:35

    golf 7 chiar arata bine fata de hidosenia asta! se vede ca romanul nu are gusturi in calitate de masini.

  • Moje, marţi, 30.04.2013 15:11

    @GMC @@moje Baietii de la Automarket spun ca Trax are design atragator si ciobanasii mioritici spun ca e execrabil,hidos... Pe cine sa credem??!!! Se pare ca nu vom putea schimba niciodata mentalitatea romanului indobitocit.

  • inexorabil, marţi, 30.04.2013 18:03

    De fapt si de drept, ce mare bacanie au facut carnatii aia obositi din RC? Au atasat pompa de aer la Aveo si au pistonat-o pana au transformat Aveo in Trax. Aceeasi platforma si aceleasi motoare (pe benzina), plus, cu mici diferente, acelasi bord! Iar volanul acela obsedant, derivat din cel al Insigniei, ar trebui sa se numeasca Chevrolet Phileas Fogg, cu apetit de calatorii globale, fiindca a aparut in Korea, a trecut Oceanul, deznobiland Camaro, si s-a intors in Korea ca sa arate si muschii lui Traxveo. Pe bune, chiar nu inteleg de ce ii zeflemisesc pe alti constructori cand ai mei GM-isti sunt campioni la naravuri "economice"......M-am saturat de ei ca de mere acre. Bleah!

  • Alin, miercuri, 01.05.2013 10:53

    superba masina

  • Maersk, miercuri, 01.05.2013 11:04

    Cam penibil sa umbli cu botul ala de pick-up american gigant pe o masinuta care se vrea un mini-crossover urban. Macar pickup-urile sunt cocotate pe solutii rudimentare si roti imense, dar piticului asta indopat ii crapa spoilerul fata la prima bordura mai serioasa. Pazea si la trecerile de cale ferata !

  • Lucian, vineri, 03.05.2013 09:50

    URATA CU SPUME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • redalert, luni, 01.07.2013 14:41

    Unii o plac alţii nu, ceea ce este şi normal. Doar pinguinii se uită la ea ca la baliză şi cârâie că nu miroase a peşte. Oare câţi din pinguini au văzut-o pe viu ca să o poată evalua ?