Calitate / Pret
O maşină din clasa mică trebuie să fie în primul rând accesibilă. Din păcate, nici un alt concurent din acest segment nu mai poate pretinde o asemenea titulatură câtă vreme concurează cu un campion al preţurilor mici: Sandero.
Dacă în cazul Dacia, socotelile pornesc de la 10.000 de euro, în cazul lui Citroen C3 facelift ele se fac de la 12.100 de euro. Sunt aproape 2100 de euro care contează în bugetul unui client din acest segment. Ibiza este mai scumpă, la 13.500 de euro. La fel şi Corsa, care cere pentru dieselul de 75 de cai doar 12.800 de euro.
Mult mai scumpe sunt Volkswagen Polo, care porneşte de la 14.200 de euro, şi Ford Fiesta, care are un preţ de 14.000 de euro pentru diesel.
Intr-un cuvant plictisitor. Nu vad dc ar mai cumpara lumea un Citroen ? La acest model doar plafonul panoramic daca ar determina pe cineva sa cumpere acest model, iar in rest modelele DS nici nu se pot compara cu vechiul C6 care era o masina superba. Citroen renunta si la suspensiile alea ce faceau invidiosi si pe cei de la Mercedes. Deci tot ce este bun s-a dus.