Tinuta de drum
Creat pentru oraş, Citroen C3 are o singură menire: aceea de a transpune cât mai puţin din neregulile drumului celor din habitaclu. Inginerii s-au concentrat mult asupra acestui aspect şi au reuşit să ofere o suspensie care filtrează bine toată familia gropilor şi încrengătura liniilor de tramvai.
Din păcate, e uşor de intuit care sunt punctele slabe ale noului C3: virajele strânse. În astfel de situaţii C3 inspiră o oarecare senzaţie de nesiguranţă, potolită la timp de un sistem ESP care intervine părinteşte pentru a te repune pe traseu.
Ruliul este pronunţat, iar schimbările de direcţie bruşte nu vor fi pe placul micului model francez. Pentru publicul feminin neinteresat de acest aspect, trebuie să menţionez că direcţia extrem de relaxată le va fi pe plac în aglomerările urbane.
Intr-un cuvant plictisitor. Nu vad dc ar mai cumpara lumea un Citroen ? La acest model doar plafonul panoramic daca ar determina pe cineva sa cumpere acest model, iar in rest modelele DS nici nu se pot compara cu vechiul C6 care era o masina superba. Citroen renunta si la suspensiile alea ce faceau invidiosi si pe cei de la Mercedes. Deci tot ce este bun s-a dus.