Interior
Interiorul este zona unde Cactus este diferit. Foarte diferit.
Citroen a ales să ofere clienţilor doar dotările importante, eliminând elemente care, spun ei, pe această maşină sunt inutile. De exemplu, nu există turometru sau indicatoare de bord analogice. În faţa celui de la volan (volan care se reglează doar pe înălţime, nu şi în adâncime) există doar un display digital unde sunt afişate viteza de rulare, nivelul de carburant şi alte câteva informaţii vitale. Apoi, toate funcţiile maşinii sunt controlate prin intermediul unei "tablete tactile" de 7 inch amplasată central. De aici se reglează climatizarea, se pot accesa informaţii de la computerul de bord şi sistemul de navigaţie sau putem alege postul radio. Există doar câteva butoane fizice amplasate sub ecranul tactil şi alte câteva pe volan. Asta este tot la capitolul comenzi.
Apoi, Citroen a inovat câteva elemente de care ceilalţi constructori nu se mai ating. De exemplu, au relocat airbagul frontal pentru pasager pe plafon, o premieră în această clasă, pentru a elibera locul din faţă şi a crea un torpedou încăpător. Scaunele sunt extrem de confortabile, fiind asemănătoare mai degrabă cu nişte fotolii. În plus, există şi opţiunea sofa, care cu ajutorul unei cotiere concepute inteligent transformă cele două scaune din faţă într-o banchetă ce aduce aminte de maşiniile clasice americane. Modelele Cactus cu plafon panoramic de sticlă folosesc o protecţie termică ridicată petru a elimina astfel storul care se monta în mod normal pentru a bloca lumina soarelui.
Apoi avem o gamă largă de culori şi materiale ce pot fi combinate la interior pentru a crea o atmosferă plăcută. În plus, multe elemente de pe portiere şi bord aduc aminte de lumea bagajelor de lux, cu cusături sofisticate şi piele de calitate.
În spate, însă, atmosfera este ceva mai austeră. Pasagerii de pe banchetă au suficient loc, dar sunt lipsiţi de cotieră sau spaţii de depozitare amplasate pe spătarele scaunelor din faţă. În plus, geamurile din spate nu se deschid decât prin rabatare, o soluţie low cost folosită de exemplu şi pe modelul C1. De asemena, nu există mânere la interior pentru pasageri.
Spaţiul în portbagaj este mediu, acesta având un volum de 358 litri, valoare aproape egală cu cea oferită de Nissan Juke sau Mini Countryman.
Oribil !!! A intrecut chiar duetul Multipla& Rodius :)))))