Calitate / Pret
Pentru a putea înscrie în lotul său un jucător ca Adrian Mutu, Petrolul Ploieşti a trebuit să caute adânc în vistierie şi să calculeze bine mutarea. Pentru a putea parca în garajul său noua generaţie X5, românul va fi, de asemenea, nevoit să facă nişte calcule amănunţite.
Versiunea testată de noi este chiar cea entry-level, aşa că avem un punct de plecare potrivit pentru calcule: puţin peste 63.000 de euro. E drept că după ce am adăugat toate opţionalele şi am privit totalul a trebuit să ne întrebăm pe ce s-au dus alţi 30.000 de euro. Da, într-adevăr: preţul final este de 93.000 de euro.
În segment, un Audi Q7 3.0 TDIi quattro Steptronic de 245 de cai porneşte de la 60.000 de euro. Dacă vă doriţi o versiune a motorului care să respecte normele de poluare Euro 6, adică la fel ca X5, mai scoateţi din buzunar alţi 2000 de euro.
În curtea Mercedes preţul de pornire este şi el unul mai mic decât al lui X5: foarte puţin peste 60.000 de euro. La Range Rover însă, diferenţele nu sunt prea mari, preţul de plecare pentru versiunea TDV6 de 258 de cai putere fiind tot de 63.000 de euro.
Porsche ridică şi mai sus ştacheta şi cere nu mai puţin de 70.000 de euro pentru un Cayenne Diesel de numai 245 de cai.
Sa ma scotoces prin buzunarele hainei....89, 92, 93, ah uite..98 000 de euro...ce sa mai fac cu 5000? Mai au ceva optionale, daca tot ies din casa?