Dacia Logan MCV

1.5 dCi 90CP Man Laureate

Design

3.5

La capitolul design, părerile sunt împărţite. Privită din faţă, noua Dacia Logan MCV are acelaşi look agresiv inaugurat de noul Logan. Farurile şi grila sunt acum parte dintr-un tot mult mai unitar. Ei bine, dacă silueta berlinei a rămas familiară, MCV-ul de a doua generaţie vine cu un profil total nou. Linia este suficient de dinamică, dar partea din spatele are elemente destul de grosiere, iar cei mai mulţi dintre cei care văd pentru prima dată un MCV spun că roţiile sunt prea mici în comparaţie cu restul maşinii.

În spate, latura practică a precedat esteticul, hayonul fiind decupat amplu, până aproape de latura cea mai de jos a spoilerului spate pentru a facilita accesul în zona bagajelor. Una peste alta, noul Logan MCV este un automobil mai omogen din punct de vedere al designului faţă de cel de primă generaţie. 

  • @admin, joi, 26.09.2013 13:10

    ".....de top Laureate trebuie să scoatem din buzunar 12.300 euro, un preţ oricum imbatabil. Cu alte câteva opţionale, preţul modelului testat de noi ajunge la 12.650 lei. "- Cred ca era vorba de EURO si nu de Lei :) de fapt toata lumea ar fi cumparat masina la imbatabilul pret de 12.650 RON :)

  • Kap, joi, 26.09.2013 13:15

    Haideti sa nu ne mai miram degeaba: - cutia automata ar fi inutila la o masina ce pleaca de la 8000 EUR; - motor mai puternic Dacia nu cred ca are voie de la Renault, deci le-au lasat pe astea de 90 de cai si au imbunatatit coeficientul aerodinamic; - rotile sint atit cit trebuie: roti mai mari inseamna consum sporit si spatiu mai mic in portbagaj; - suspensia moale avantajeaza drumurile de fiecare zi peste linii de tramvai, prin gropi sau drumuri desfundate; cine vrea sport sa se gindeasca la Clio RS sau altele ca sint destule variante. Masina asta are un scop si se mentine cu zgircenie in limitele lui ca sa poata fi accesibila. Fitele si brizbrizurile inutile se platesc la alte scoruri.

  • Dan, joi, 26.09.2013 13:28

    AC automat?! discuri de frana pe spate?!

  • eee, joi, 26.09.2013 13:39

    @Dan: ba da, dar vin la pachet cu hill assist si faruri cu xenon adaptive in viraje ;) on topic: surprinzator de ... placut ochiului interiorul!!!

  • aaa, joi, 26.09.2013 14:06

    "Dacia a gândit un model care se plasează ca dimensiuni undeva la limita superioară a clasei mici, dar imediat sub clasa compactă." Vreti sa spuneti la limita superioara a compactelor si imediat sub clasa medie.

  • Explicatie pret, joi, 26.09.2013 14:13

    Ne puteti detalia cum s-a ajuns la pretul final de 12.650 euro cand pe configuratorul dacia cu dotarile prezentate rezulta un pret de 13.350 euro si asta fara harta Europei?

  • LR, joi, 26.09.2013 14:24

    Daca s-ar vinde sub forma de kit, poate ca ne-am putea monta si AC automat, discuri de frana ceramice, propulsie electrica, grup electrogen, cutie automata, suspensie inteligenta, usi Lambo Style, scaune sport incalzite, imprimanta, scanner, precum si alte briz-brizuri.

  • LR, joi, 26.09.2013 14:25

    Am uitat: si transmisie 6x6. :)

  • mircea, joi, 26.09.2013 14:42

    @aaa Confunzi segmentele. @Explicaţie preţ Corect, a fost e eroare de redactare. E 13.650 de euro, nu 12.650. Ne cerem scuze pentru greşeală şi inconvenient.

  • je, joi, 26.09.2013 15:17

    unde naiba are 6 trepte MCV-ul? Sunteti siguri?

  • Vasilica, joi, 26.09.2013 15:33

    Evolutie asta e clar interiorul mai placut decat la precedentul. Evolutia pretului de asemenea 13650EU

  • Kap, joi, 26.09.2013 15:43

    Sincer mie articolul mi se pare slab. @je are dreptate. S-a observat ca "levierul agata" dar nu s-a prins nimeni de gaselnita de a lungi foarte mult treptele pentru a nu adauga viteza a 6-a? Si "nu poţi să faci prea mult sport cu acest tip de maşină, mai ales că este semnificativ mai grea". Pai, numarul 1: e un break! Si 2, ce inseamna semnificativ? La 1.5 90CP berlina are 1221 kg iar noul MCV 1268.

  • xxx, joi, 26.09.2013 16:48

    Noul MCV este mai frumos, dar vechiul mi se parea mai util cu cele 2 usi in spate, iar cele 7 locuri sunt mai confortabile decat la Lodgy

  • Jiji, joi, 26.09.2013 19:57

    Pana la urma are sau nu cutie cu 6 trepte ? Imi aratati o poza sa vad si eu ?

  • @LR, joi, 26.09.2013 21:03

    esti cam copilas .......ac automat pe vechiul Symbol era optional de 100 de euro. Bine ca are tempomat, perfect pentru numeroasele autostrazi din Romania.

  • LauCalin, joi, 26.09.2013 21:07

    Sunt de parere ca Dacia se merita cel mai bine sa o iei avand un avans de vreo 2000-3000 de euro si astfel renunti la un jaf de 15 ani adus din Germania "cu 150000 de km reali si stare impecabila". Daca la acesti bani se mai adauga eventual si un tichet rabla ai un pret mai mic cu vreo 4000 de euro si astfel ajungi la un pret final al masinii de vreo 8-9000 de euro (ma refer la masina de fata). Iar daca ne referim la un Logan Laureate 0.9 TCe care este aproape 10000 de euro... -3-4000 in situatia pe care am spus-o parca suna mult mai bine oferta asta. @Kap, imbunatatirea aerodinamicii nu are nici o treaba cu performantele dinamice, pentru ca nu este o masina sport. Da, aerodinamica mai buna fata de Logan 1 are, insa asta se vede cel mai bine in faptul ca zgomotele produse de aer sunt mai mici. In plus s-a lucrat si la antifonare fata de Logan 1. Cel putin asta e concluzia mea fata de drive test. Dar cred in continuare ca se mai poate lucra la etajarea cutiei care penalzeaza reprizele. Si totusi cred ca Logan are nevoie si de un motor mai mare in oferta, cel de 1.2 TCe care e acum pe Duster. Cred ca ar fi mult mai placuta la condus si oricum consumul nu ar fi cu mult mai mare. Eu sincer as renunta la un DCI pentru un 1.2 TCe pe Logan. Si nu cred sunt singurul care ar face asta.

  • Cezar, joi, 26.09.2013 23:28

    Mai ramane ca in sfarsit cei de la Dacia sa faca un Duster camioneta care sa fie urmasul Daciei 4x4 cu 5 locuri si carosata in spate cu care s-au miscat practic toate firmele si tot omul gospodar. Acelea au carat cu adevarat si pe munte si pe noroi. Ce tot mai asteapta ? Hai atacati ! :-)

  • n, joi, 26.09.2013 23:54

    E imposibil sa nu recunosti calitatea romaneasca, investita in noile Dacii.

  • @LauCalin, vineri, 27.09.2013 06:40

    De ce trebuie adus un jaf de 15 ani ? Cu 11.000 euro poti aduce un Golf 6 Variant 1.6 TDI, fabricatie 2011 (si asta numai jaf nu este). Personal prefer acest Golf, fata de un MCV nou. Si imi mai raman si vreo 2.000 euro pentru "un schimb de ulei".

  • Kap, vineri, 27.09.2013 09:10

    Calin, nu e evident ca o masina mai aerodinamica se va misca in extraurban mai bine decit alta mai dulapior cu acelasi motor? E, baietii nu au vrut sa dinamizeze Loganul ci sa contrabalanseze puterea motoarelor puse pe astea noi. Si sa nu sara consumul in sus in conditii reale. E adevarat, diferenta nu e mare, e cam cit de la 105 la 90 de cai. Bine, nu ca ar fi mers multa lume la 5750 RPM ...

  • manu, vineri, 27.09.2013 10:35

    Avand in vedere ca la acelasi pret pe piata second hand poti cumpara ceva superior............ Cine o sa se inghesuie la ce ne arunca Renault pe piata

  • manu, vineri, 27.09.2013 10:43

    ca de exeplu, o masina cu motor 1.6 diesel, productie tot franceza http://www.autovit.ro/peugeot-5008-C30694181.html

  • LauCalin, vineri, 27.09.2013 11:12

    @@LauCalin, nu m-ai inteles. In cazul in care ai doar 2-3000 de euro avans + un tichet Rabla, clar Loganul asta este cea mai buna alegere. Dar daca ai 12000 de euro cash sa zicem, sunt de acord cu tine. M-as uita la un Megane break DCI de 2-3 ani de exmplu. Asta daca vrei sa ramai tot la Renault. Bine, recunsoc ca probabil nu m-as uita neaparat la Megane. Dar sper ca ai inteles ideea. @KAP, poate ca ai dreptate. De exemplu o Skoda Rapid de 1.2 si 75 CP are o viteza maxima mai mare fata de un Logan 0.9 TCE de 90 CP, in conditiile in care Rapidul este si mai greu. Si tinand cont ca pana pe la 120-140 km/h se misca mai bine Loganul e posibil ca viteza mai mare (si zgomotul aerodinamic mai mic) sa fie tocmai din cauza asta.

  • mog, vineri, 27.09.2013 11:49

    totusi, Logan de 13500 eur...mi se pare mult.

  • nelutu, vineri, 27.09.2013 12:37

    Nu imi vine sa cred unde au pus butonul de cruise control, o idee mai proasta nu se putea....

  • @mog, vineri, 27.09.2013 14:40

    E "multa" masina la banii astia. Dacia nu-i totusi o organizatie de caritate. E un business. Tu ai nevoie, ei ofera.

  • mog, vineri, 27.09.2013 15:01

    o fi multa, dar e tot Logan. fiecare cu alegerile lui pana la urma. si 13500eur, nu e o suma mica pt salariul mediu din romania de 1500 ron... cu siguranta se vor vinde putine la pretul asta, tot aia de 9000 eur va fi "grosul"

  • MCV, vineri, 27.09.2013 15:53

    @mog Asa nu ti-ai mai cumpara nicio masina! E gandire de om prost ! Scuteste-ne, pretul de pornire e 7.790 €; bine ca-i bun un trocarici de hyundai i10 la aceeasi bani... bai, ma lasi!

  • @LauCalin !!!!, vineri, 27.09.2013 15:58

    "ajungi la un PRET FINAL al masinii de vreo 8-9000 de euro" - tu te vezi ce scrii, ai facut vreo ora de economie elementara la viata ta ?? Poate vroiai sa scrii ca ajungi sa iei de la banca respectriva suma si sa o platesti dublu inapoi. Deci 8000 imprumutati, dai inapoi 16000 si cu acei 2-3 mii pe care ii ai ajungi sa pletesti aproape 20.000 de euro pe masina..... Pretul final al masinii este doar in cel mai bun caz cu 1000 de euro mai mic decat cel de lista la care nu ai nici un discount (includ aici si cei aproape 500 platiti pe tichet). Ca tu ai deja 2-3000, ei intra in pretul masinii, ai muncit pt ei (asta daca nu i-ai primit), in nici un caz nu vor face ca ea sa coste 8-9000. Si mai ai si 20 de likeuri :))))

  • @LauCalin !!!!, vineri, 27.09.2013 16:06

    cred ca exprimarea corecta era "trebuie sa mai scoti din buzunar pentru a ajunge la PRETUL FINAL al masinii inca vreo 8-9000 de euro", daca-i ai, daca nu.................. Nu am nimic cu Dacia, mi se pare relativ onesta masina, am cu ce ai scris tu.

  • mog, vineri, 27.09.2013 16:27

    @MCV asa, cu o astfel de gandire, fac un efort si mi cumpar o masina adevarata. noroc ca nu`s prost si am invatat in scoala destul, ca acum sa`mi permit o masina mai scumpa. ce ironie.

  • Dsign, vineri, 27.09.2013 17:50

    @mog, De ce spui ca "e tot Logan ?" Vechiul Logan a dezamagit pe cineva? A m un Logan care anul viitor va face 10 ani si aprox 250 000 km. Lucrez in service auto si iti garantez ca asta e cea mai economica troaca pe care am vazut-o (economic nu inseamna numai consum de carburant). Si ce daca e Logan? Ce, are cumva raie? Sau sigla Dacia va pute la nas? De proasta ce e, Renault a vandut masina asta prin toata lumea, ba chiar i-au pus sigla Nissan iar acum au inlocuit vechiul Symbol cu un Logan putin stilizat. Cine e snob, se poate duce in afara tarii sa-si aduca o troaca in care s-au besit altii (pardon!), nu-l obliga nimeni sa-si ia masina noua. Numai ca pe langa troaca respectiva, mai sunt de platit o multime de chestii...

  • mog, vineri, 27.09.2013 18:19

    exact. nu te obliga nimeni sa iei Logan. si nici nu e snobism sa`ti iei alta marca decat Dacia. daca vrei mai mult decat ce`ti ofera astia, ai variante - sh cam al aceiasi bani, nou cu un efort mai mic sau mai mare. cumva, ce face dacia acum, seamana cu ce face toyota. vinde bine, peste tot, fara sa ofere ceva extraordinar la nici un capitol: motor, design etc... cine vrea o masina si atat, isi logan daca atat isi permite, sau toyota daca are bani mai multi. cine vrea ceva deosebit, isi ia o alfa, un mitsu sau un subaru :) de ce vi se pare ca jignesc, nu stiu. eu n`am afirmat nicaieri ca e o "troaca". doar ca mi se pare overpriced la 13500, atata tot.

  • 172364ufrnrf, vineri, 27.09.2013 18:19

    O masina acceptabila la un pret decent . Din pacate Dacia nu va vinde bine in Romania din 2 motive: 1) modelul break nu prinde la publicul roman si 2) avem multi opariti care vor sa para altceva decat sunt ! In schimb Dacia va face vanzari foarte bune in occident unde varianta break este mai apreciata si unde oamenii sunt mai pragmatici cumpara o masina care sa fie noua (garantie 5 ani ) destul de fiabila care sa nu coste enorm mai ales acuma pe praful asta. In occident marea majoritate a populatiei nu cumpara o masina doar ca sa se dea castana in cartier vor un lucru practic cu,care sa isi faca treaba.

  • mog, vineri, 27.09.2013 18:47

    5 ani e contracost - 500 eur pt inca 2 ani. standard ai 3. dupa mirificele tale explicatii, toti ar trebui sa ne luam dacii...ca tot masina e...are 4 roti si un volan.

  • @172, vineri, 27.09.2013 19:00

    ce-mi plac lupii moralisti care le stiu ei pe toate. Pe banii lui fiecare face ce vrea, nu mai da tu lectii.

  • Raul, vineri, 27.09.2013 19:13

    Da, normal ca e Logan, MCV mai exact, adica o masina foarte buna cu o fiabilitate exemplara pentru banii ei, apreciata la nivel european de posesori si specialisti in egala masura! Aroganta si "fumurile" sunt la ordinea zilei in Romania ! B@sinosi la tot pasul! Nu ducem lipsa! Clar !

  • ALEX, vineri, 27.09.2013 19:29

    @je : 1+2+3+4+5+R =6 trepte :)

  • LauCalin, vineri, 27.09.2013 20:27

    Celui de mai sus... n-are rost sa folosesc semnul exclamarii :)) Da, prietenas, dupa ce ai dat avans de 3-4000 de euro ajungi la un pret final PLATIT DE TINE PRIN CREDIT de 8000-9000 de euro. Doar nu ai vrea sa iti dea Dacia masina de 12000 de euro cu 3000... Toti cei 23 care au dat vot pozitiv au inteles cum trebuia, mai putin tu. De ce oare nu ma mir?! Ideea este ca ajungi sa platesti vreo 8000 de euro prin credit pe 4-5 ani si o rata de aprox 120 de euro in loc sa iti cumperi o masina de 3000 de euro sh "impecabila". Evident, ca nu toata lumea isi permite sa faca asa (din pacate). Dar poti face si altfel. Gandeste-te ca poti lua un Logan care e vreo 8500 din care scazi suma pe care am scris-o si ajungi la un credit pentru aprox. 5000 si ai o masina noua, cu garantie si dotari bune pentru acest nivel de pret. Si ia spune-mi tu mie la ce masina care si-a dovedit fiabilitatea mai poti face asa.

  • antonny, vineri, 27.09.2013 20:58

    de ce ati testat diesel si nu noul motoras 0.9 tce ???? " Primul lucru care frapează este faptul că nu există nici un motor care să ofere 100 CP. Cel puţin deocamdată."......cu 100 euro dci-ul de 90 cp il poti duce la 110 cp

  • @LauCalin....fara semne, vineri, 27.09.2013 22:29

    mda, stai linistit nu esti cu nimic mai special decat altii, ti-am pus semnul doar ca sa ma diferentiez de cealalta persoana care ti-a raspuns cu "@LauCalin". tu o tii una si buna pe a ta, raman la spusele mele, nu am scris ca vreau sa-mi dea uzina masina cu 3000, fabulezi ca sa te afli in treaba. Imi dau seama ca pe langa faptul ca nu stii ce e aia o banca nu stii nici matematica: "Ideea este ca ajungi sa platesti vreo 8000 de euro prin credit pe 4-5 ani si o rata de aprox 120 de euro". Deci banca ti-ar da tie 8000 (banii ramasi dupa cum zicei la masina de fatza scazand avansul inventat de tine) si i-ai returna "aproximativ" in 60luni (5 ani) x 120 euro ar fi 7200 de euro :)))))))))))))))))). O da, daca ai o banca ce face asta anunta-ma si pe mine. Dupa cum iti ziceam luand 8000 vei da aproape dublu in 5 ani inapoi, deci aproape 16.000. Intra in prima banca si cere o oferta de finantare. Acum probabil o sa-mi scrii ca nu am inteles eu bine, ca se va lua 4000 credit, dar la masina de fatza despre care chiar tu vorbeai 13.600 - 4500 avansul tau fac aproximativ suma discutata. I-am vazut si pe urmasii tai au inteles de nu au mai putut.

  • @LauCalin...tot fara semne, vineri, 27.09.2013 22:34

    eu cred ca rata va fi undeva intre 250-300 euro (nu uita de CASCO obligatoriu si toate comisioanele aferente bancii). Deci undeva10-13 milioane. Ca sa-ti permiti aceasta rata si sa nu fii scalvul fierului (sa nu uitam de benzina, asigurari....etc care se aduna) bugetul familiei trebuie sa se invarta undeva in jurul lui 1000 de euro.

  • LauCalin, vineri, 27.09.2013 22:49

    Bine, cumparati masina cu 3000 de euro. Pur si simplu nu poti sa intelegi ce vreau sa spun. Mai bine de atat nu pot sa explic. Nu m-am apucat acum sa fac calcule EXACTE, ca nu sunt bancher. Am incercat sa spun o IDEE pe care nu o intelegi. Doar tu vad ca nu intelegi, asa ca nu cred ca problema e la mine. ;) Bafta!

  • LauCalin, vineri, 27.09.2013 22:54

    Cand am fost la drive test cu un Logan DCI care era cam 11500 de euro, la situatia pe care am spus-o (adica avans de 2500 +un tichet => 3600), la un credit pe 5 ani rata era undeva in jur de 120 de euro timp de 5 ani. Nu ma crezi, du-te la cei de la AutoCobalcescu si daca nu e asa, injura-i de mama.

  • @LauCalin....fara semne, vineri, 27.09.2013 23:41

    Iti faca analiza pe text, iti fac calcule elementare ca la un copil de clasa a 5-a si tot eu sunt ala care nu intelege. Nu-mi cumpar nici si nu am zis ca vreau sa-mi cumpar masina cu 3000 de euro (am deja 2 masini si luate chiar noi), fabulezi din nou. Ai vazut pe la drive-test niste foi si o tii una si buna. De curiozitate am facut un configurator la Dacia pe site, si ca sa ai 120 euro rata pe 5 ani la o masina de 11.000 (nu 13.600 cum e cea din articol) trebuie sa dai avans aprox 5500 de euro. Masina ti se da pe leasing si ti se adauga 45 de euro taxa lunara de casco. Dar tu ai norisorul tau, ramai in el, e ultimul post pe care ti-l scriu

  • LauCalin, sâmbătă, 28.09.2013 00:22

    Eu zic sa mergi si in showroom. S-ar putea sa vezi ca lucrurile difera totusi fata de ce este trecut pe site. De exemplu in acest moment garantia pentru Logan este de 5 ani, fata de 3 cat ofera Dacia in mod normal. Pretul trecut de cei de la Automarket la acest drive test cat si preturile din configuratorul Dacia sunt preturi de lista la care se aplica si diferite oferte. Aceste preturi trecute sunt orientative. Iar faptul ca dai aproape dublu facand rate, poate castigi tu mii de euro luna ca sa-ti permiti sa cumperi o masina cu banii jos. Eu cand mi-am cumparat masina am facut credit si la sfarsit cand am calculat am dat bancii vreo 4000 de euro in plus. Diferenta este ca daca ma apucam sa strang bani pentru masina ca sa o cumpar cu banii jos, ar fi insemnat sa nu o mai cumpar niciodata. Pentru ca nu aveam cum sa strang atatia bani. Si in situatia mea au fost si sunt foaaaaarte multi romani. Si chiar si asa, tie ti se pare mult sa ajungi sa dai 8000 de euro (credit) pe un break diesel, nou, cu garantie si cu asemena dotari? Da-mi un exemplu de masina echivalenta Loganului MCV la acesti bani. Sau uite, hai cu 2000 de euro mai mult. Dar mai bine las-o asa ca tine nu mai rabdare sa ma contrazic. Ciao!

  • Dan, sâmbătă, 28.09.2013 17:03

    la Diesel nu te incadrezi ca buget, dar la benzina in cei 2000 in plus de care vorbesti poti sa-ti iei lejer un Chevrolet Cruze SW (break), si zic aici benzina Dacia versus benzina Cruze. Si vorbim de pretul cu oferta la o echipare intermediara destul de buna (oricum peste Dacia) care e undeva la 14.000, si cred ca se mai poate umbla la el printr-o negociere, ceea ce la Dacia negocierea e un vis frumos.

  • @LauCalin, duminică, 29.09.2013 07:35

    Ce vezi tu rate la TV pentru dacia, este cu avans de 50 %, pe 5 ani !!! @LauCalin....fara semne = ai dreptate !!! La Logan DCI care era cam 11500 de euro, dupa cum spui tu, avansul este de minim 5.000, chiar daca ai tichet. (11500-1500) / 2 = 5.000

  • koss, joi, 03.10.2013 00:22

    o masina urata..

  • LR, joi, 03.10.2013 10:24

    Cineva dinaintea mea pomenea de discuri de frana. Eu am mai adaugat, ca am de unde.

  • denilsson, marţi, 22.10.2013 14:24

    regret, dar cu asa produs nu am cum sa fiu mandru ca sunt roman, loganu a ramas in continuare un kakt de masina. nu departe de ieri a mai murit un om care conducea logan. masina nu poate fi stapanita la viteze peste 80. nu abs, nu esp, nu stabilitate din modul de constructie (echilibrare mase si forte) logan este doar o chestie in care nu te ploua, nu te ninge si te duci cu ea la piata. Daca ai de trecut tara de la un capat la altul mai bine RENUNTA ! si nu uitati !!! acest mijloc de transport nu are decat 3 stele la testele de impact !!!!! o chinazarie defapt

  • eduardo, duminică, 15.12.2013 17:52

    nu exista varianta pe benzina daca dau atat de mult vreau motor pe benzina.!!