Interior
Dacă vă gândiţi la 500L ca la un 500 mai mare vă înşelaţi. În plasa asta am picat şi noi. Dincolo de uşa lui 500L se dezvăluie un habitaclu mult mai bine închegat şi mult mai animat decât cel al fratelui de la care împrumută doar numele.
Clar avem o evoluţie majoră în ceea ce priveşte calitatea materialelor folosite. Plasticul a devenit ceva mai prietenos, este mai moale şi, în plus, poate fi personalizat în culori diferite, fiind posibile, potrivit oficialilor, nu mai puţin de 333 de combinaţii.
Deşi la capitolul materiale 500L a câştigat mult, finisajele rămân încă un punct unde se mai poate lucra.
Habitaclul este animat, pe lângă culorile vii ale instrumentelor de bord, şi de un ecran multimedia, cu o dimensiune de 5 inch şi funcţie tactilă. Totul poate fi scăldat într-o baie de lumină dacă alegeţi acoperişul panoramic şi trapa cu acţionare electrică, ambele cu o suprafaţă totală de 1.5 metri pătraţi.
Cu 4 metri şi 15 cm lungime, spaţiul interior nu poate fi altfel decât generos, atât pentru pasagerii faţă cât şi pentru cei de pe bancheta spate. Pot încăpea fără probleme chiar şi trei adulţi, locul pentru picioare fiind suficient pentru oricine. Ajută mult aici şi podeaua plată.
În portbagaj, trolerele noastre au fost un fleac, italienii testând maşina în condiţii mult mai dificile. Au încercat şi au reuşit să transporte chiar şi un frigider de 2.40 metri înălţime, chiar dacă a fost nevoie de sacrificarea scaunului dreapta faţă.
Pentru restul obiectelor mărunte, cum ar fi telefoane, sticle cu apă şi pungi cu bomboane, inginerii italieni au gândit 22 de spaţii de depozitare în interiorul lui 500L.
Asa se spune acum: spatiu emotional? Nu ar suna mai bine: masina urata cu spume?