Interior
Cum era și normal, tradiția ludicului s-a transmis și în habitaclul lui 500X. S-a transmis de la actualul 500, bineînțeles. Deși trebuie să recunoaștem că fratele mai mare este și ceva mai matur, cu O spun liniile ușor conservatoare din interior, unde instrumentele de bord au devenit acum ceva mai serios și mult mai ușor de citit.
Avem parte și de un computer de bord cu afișaj color, care digitalizează atmosfera alături de ecranul multimedia din centrul planșei de bord. Butoanele și rotițele mari folosite de climatizare, precum și mânerele ușilor împrumutate de la Renegade conturează un habitaclu jucăuș. Unde mai pui că o parte din planșa de bord poate fi comandată în aceeași culoare cu cea a caroseriei.
La capitolul confort trebuie notat că zgomotul de vânt la rulare este unul foarte redus, având în vedere că vorbim despre cel mai bun coeficient aerodinamic în segment, după cum susțin italienii.
Scaunele sunt destul de confortabile, însă, cel mai important, am scăpat de șezutul afundat la baza spătarului, exact ca în cazul lui 500. Susținerea laterală nu este excelentă, însă designul subliniază înrudirea cu 500 prin tetiera rotundă.
Spațiul interior este destul de generos. Pe locurile din spate pot călători trei persoane, cu spațiu decent pentru picioare. Cu siguranță vorbim despre mai mult spațiu decât în cazul lui Nissan Juke. Din păcate, pentru un adult de peste 1.80 metri, plafonul nu este suficient de înalt, iar acesta va atinge cu capul.
Portbagajul are o capacitate de 350 de litri, ceea ce face din 500X un model care respectă vârful segmentului.
@Automarket Daca modelul de baza va avea in Romania un pret de 22 000 de euro, cat ar putea sa coste modelul testat? De asemenea, varianta de baza va avea tractiune integrala?