Interior
Motorul Ecoboost 1.0 poate fi asociat cu cutia Powershift în două variante de echipare: Trend şi Titanium. Noi am avut la test versiunea de top Titanium, care se traduce printr-un interior destul de bine dotat. În primul rând sare în ochi consola centrală cu sistem audio Sony ale cărei butoane mici, multe, mărunte şi împrăştiate sunt deja un element clasic pentru Ford. În continuare nu ne place, dar parcă ne-am mai obişnuit cu ea. Avem un ecran color în partea superioară, nu foarte mare, dar care afişează suficient de bine informaţii de la sistemul audio, telefon sau computer de bord.
Interiorul este însă, în mare, foarte primitor, suficient de spaţios şi de plăcut ochiului. Plasticele sunt "curate" la atingere, cu câteva excepţii. Scaunele din faţă oferă un suport lateral bun şi favorizează drumurile lungi. Indicatoarele de bord sunt uşor de citit, mai ales acum, după facelift, când sunt luminate într-o nuanţă albă inspirată. Mai jos de schimbătorul de viteze avem un spaţiu de depozitare unde este amplasată şi mufa USB plus o priză de 12 volţi alături de două suporturi de pahare. Mai avem şi o cotieră şi un spaţiu de depozitare ascuns în stânga volanului. Portbagajul este în media segmentului, cu un volum de 295 litri fiind depăşit uşor de modele Skoda Fabia (315 litri), Renault Clio (300 litri) şi Honda Jazz (335 litri).
De notat ca Ford Romania a oferit in ultimii ani din start 2000 de euro discount. Marketing :) Iar cu negocieri dure se mai poate duce in jos.