Tehnologie
Ford îşi dotează decent modelele oferite, grupând de cele mai multe ori opţionalele importante în pachete care pot fi achiziţionate la preţuri interesante. Este şi cazul versiunii de top, Titanium. Pentru a beneficia de toate sistemele, mai trebuie achiziţionat pachetul Titanium Premium (2.863 euro), care aduce aer condiţionat automat, cheie inteligentă şi buton pentru pornirea motorului, sistem navigaţie Sony, 8 difuzoare, bluetooth, sistemul Sync cu apelare de urgenţă la 112. O parte dintre aceste sisteme sunt incluse şi în alte pachete de opţionale.
Fiesta vine şi cu sistemul Active City Stop, care permite frânarea automată la viteze mici pentru evitarea unei coliziuni. Sistemul Start-Stop lipsea de pe modelul testat de noi şi nu este disponibil în combinaţie cu această cutie automată, fiind limitat la versiunile manuale ale modelului Ford.
Sync este alt sistem marca Ford şi permite conectarea telefonului mobil prin Bluetooth şi apoi controlarea acestuia prin comenzi vocale. Ford a îmbunătăţit sistemul şi recunoaşte rapid comenzile vocale, dar eu, unul, încă nu sunt foarte tentat să-l folosesc. Mai există şi sistemul MyKey, o cheie inteligentă ce poate fi programată. Acesta poate fi folosită de un şofer tânăr sau de un angajat şi îi limitează acestuia accesul la unele funcţii ale automobilulul. De exemplu, nu poate deconecta sistemul ESP, limitează volumul maxim al sistemului audio sau face ca maşina să nu poate depăşi o viteză maximă de 140 sau 160 km/oră.
De notat ca Ford Romania a oferit in ultimii ani din start 2000 de euro discount. Marketing :) Iar cu negocieri dure se mai poate duce in jos.