Interior
Dincolo de portierele mari, specifice unui model coupe, Fiesta ST ascunde un interior cu influenţe sportive plăcute, care vor face deliciul pasionaţilor.
Detalii precum volanul sport, cu logo-ul ST, pedalele cu suport metalic şi scaunele sport semnate de Recaro îţi amintesc că te afli într-un model eminamente sportiv.
E drept că planşa de bord şi decorul său de butoane aruncate parcă în ciuda oricărei reguli de ergonomie şi ecranul mic cocoţat în vârful acesteia ne amintesc de versiunea standard. Plasticul lucios, pielea folosită pe alocuri, inserţiile roşii asemeni caroseriei şi elementele cromate mai salvează din aparenţe.
Spaţiul interior este decent, chiar şi pe locurile din spate, unde vor călători confortabil alţi doi pasageri. Şi portbagajul cu cei 276 de litri ai săi este generos, însă nu într-atât de mult ca în cazul rivalilor Fabia RS şi Clio RS.
O să mă întorc puţin la scaunele Recaro, frumos conturate, puţin cam butucănoase, dacă vorbim strict din punct de vedere estetic. Ele oferă însă o susţinere laterală cum nu prea găseşti în segmentul hot-hatch-urilor. Din păcate, ele devin rapid obositoare şi solicitante, cel puţin pentru coloana mai sensibilă a subsemnatului.
Foarte tare masina. Nu ai nevoie de mai multa putere in Romania. E mica, agila economica. Pentru cine vrea o masina sportiva e o optiune foarte buna.