Design
Sunt într-o dilemă teribilă. Sunt pus să aleg între galbenul francez şi roşul american. Cred că grila supradimensionată a lui Ford Fiesta ST mă face să aleg roşul. Negrul lucios care contrastează perfect cu galbenul e prea puţin din punct de vedere estetic. Fiesta ST pare, aşadar, mai atrăgătoare decât Clio RS, mai agresivă, mai potrivită conceptului de hot-hatch.
Judecând strict din punct de vedere estetic, Fiesta ST pare mai înţepătoare, gata să atragă privirile şi să incite mereu la o dispută copilărească de genul „hai să ne întrecem până la următorul semafor.”
Mi-a lipsit vechiul Clio RS. Era maşina de care eram îndrăgostit nebuneşte, iremediabil, ca un adolescent cu fluturi în stomac la fiecare întâlnire. Poate de aceea am şi fost extrem de trist la despărţire. Până acum, când am redescoperit un hot-hatch de care te poţi îndrăgosti la fel de uşor, la fel de pasional: Fiesta ST.
Foarte tare masina. Nu ai nevoie de mai multa putere in Romania. E mica, agila economica. Pentru cine vrea o masina sportiva e o optiune foarte buna.