Interior
Am fost cu toţii la Ikea, fie că am cumpărat, fie că doar am căscat ochii. Cunoaştem, deci, cu toţii, sentimentul acela de „bine ai venit”, combinat cu căldură şi confort pe care îl redau apartamentele mobilate chiar în interiorul magazinului.
Tocmai acea senzaţie de căldură şi confort încearcă să o transmită şi interiorul lui CR-V. Şi încearcă să o transmită tuturor, atât celui de la volan, cât şi celorlalţi patru pasageri.
Am zis patru plus şoferul, pentru că CR-V nu are nici o problemă în a transporta cinci pasageri adulţi. Pe locurile din spate, podeaua plată, scaunele ajustabile şi spaţiul mare la nivelul genunchilor permite călătorii confortabile pentru trei pasageri. Portbagajul sare şi el în ajutor cu 589 litri de spaţiu, una dintre cele mai mari valori din segment, cu mult peste ce promit Kuga şi Tiguan.
Spaţiu există şi atunci când vrei să îţi rătăceşti lucrurile prin interior. Au fost gândite numeroase locuri de depozitare. Cotiera este generoasă, torpedoul aproximativ, buzunarele uşilor sunt foarte mari. În concluzie, reţetă de monovolum la capitolul versatilitate şi spaţiu.
Materialele au evoluat mult faţă de generaţia anterioară şi sunt similare cu cele de pe Civic. Chiar şi butoanele sunt confecţionate acum dintr-un plastic cu o textură plăcută. Ergonomia rămâne bună, fiind acceptabilă şi pe volan, acolo unde avem multe butoane.
Pot spune că am rămas plăcut impresionat de tapiţeria catifelată, extrem de prietenoasă la atingere, dar probabil ceva mai greu de întreţinut atunci când vine în culori deschise.
Aş vrea să taxez însă afişajul clasic, puţin cam învechit pentru anul 2014. Cred că Honda ar putea să înveţe câte ceva de la Mazda, unde s-au făcut progrese remarcabile la acest capitol.
Pret piperat ? E o HONDA mare si buna pana la urma !!! La Kia Sorento nu vi sa mai parut mult 37.211 € !!! Nu e corect !!