Honda Jazz Hybrid

1.3 i-VTEC 88CP CVT Elegance

Interior

3.5

Interiorul lui Jazz Hybrid nu este cu mult diferit de cel al versiunii convenţionale, existând modificări notabile doar la nivelul ceasurilor de bord. Asta înseamnă că avem un habitaclu cu aspect clasic, cu toate comenzile amplasate în mod ergonomic şi cu spaţiu suficient pentru toţi pasagerii. Nu există niciun element extravagant la bord în afară de plafonul panoramic, un accesoriu la care am fi renunţat în favoarea altor materiale pentru feţele de uşi, pentru butoanele care le echipează şi pentru un aspect mai modern al părţii centrale a bordului. 

Jazz a fost orientat mai mult ideea de a oferi cât mai mult loc la interior, fiind evident efortul inginerilor de a maximiza spaţiul disponibil în fiecare colţişor. Maşina pare mai mare decât te-ai aştepta odată ce te urci la bord, iar asta se aplică şi în spate, datorită podelei joase şi a plafonului înalt. Feţele de uşi nu sunt capitonate cu cel mai moale plastic din istorie, dar sunt suficient de subţiri încât să poţi găzdui trei pasageri în spate fără ca aceştia să fie nevoiţi să-şi ţină mâinile strânse la piept pentru că n-au loc de coate, de exemplu. Aspectul practic al acestei maşini este cu atât mai evident cu cât are un portbagaj de 303 de litri în condiţiile în careundeva pe sub spaţiul de încărcare e înghesuit şi un acumulator electric, iar bancheta spate beneficiază în continuare de sistemul Magic Seats, ceea ce înseamnă plierea rapidă şi uşoară şi formarea unei podele plate. În urma acestei mişcări, spaţiul de încărcare disponibil atinge 831 de litri.

Scaunele din faţă sunt confortabile şi au o tapiţerie plăcută la atingere. Suportul lateral nu este impresionant, după cum este cazul la multe modele din segmentul B. Pe de o parte, nici nu e nevoie de prea mult suport lateral, pentru că nu atacă nimeni viraje la limită cu un hibrid de clasă mică, iar scaunele profilate mai sportiv ar fi tăiat din senzaţia de spaţiu pe care ţi-o asigură Jazz în prezent. Honda ne-a arătat că poate să facă o maşină cu interior simplu care să fie totuşi competitiv în segment prin elemente diferite de artificiile de design la care apelează alţi producători.

  • Kap, miercuri, 22.10.2014 13:34

    7,3 pe autostrada si intre 7,5 si 8,5 in oras in conditii normale. La un pret de 2 Loganuri TCe care consuma mai putin? Ha!

  • eu, miercuri, 22.10.2014 14:01

    Ok, tehnologia hibrida e scumpa, dar ce-i cu motorul ala de aspirator? Doar 14 cai, cam putin, ca si cum ai ruga o babuta sa-ti dea un branci la plecare. Mai bine pt 2000 euro in plus puneau un motor mai mare si poate o baterie putin mai puternica, care sa faca o diferenta cat de cat fata de modelul normal.

  • Sam, miercuri, 22.10.2014 14:19

    Citroenul Cactus pe care l-ati testat adineaori ar avea un consum mixt mai bun, ii cu vreo 200 de kg mai usor si ii mult mai mare, spatios si practic, la acelasi pret.

  • zero barat, miercuri, 22.10.2014 16:23

    N-o spun in sensul:" bah, Geta-i sormea ,bah..."!!sau pe intelesul tuturor"a mea-i mai buna sau cel putin la fel" ci doar ca sa faceti o comparatie. Fiat Albea,1.4mpi/ Ploiesti-Bucuresti(Unirii) si retur cu "dop" (dimineata la dus)doar de la Mc Donalds Otopeni. Consum mediu 5,4L/100km , mers regulamentar.

  • ShelbyV8, miercuri, 22.10.2014 16:23

    Credeti ca vor vinde mai mult de 3 masini in Romania?

  • ShelbyV8, miercuri, 22.10.2014 16:31

    Si totusi de unde ati scos 4.1 puncte? Mai mult de 2.5 nu prea merita...

  • L., miercuri, 22.10.2014 18:36

    Cei din service chiar trebuie să fie ingineri, pe bune. Mai dă-le în... de tocătoare de bani.

  • redalert, joi, 23.10.2014 08:26

    da

  • sandu, joi, 23.10.2014 09:39

    momentan hibridele nu sunt atat de dezvoltate sa merite in fata unui diesel.

  • unu, joi, 23.10.2014 10:35

    Ce de habarnisti in tara asta si totusi Romania este in ca cat pana peste cap. Cum naiba.