Interior
Interiorul lui Jazz Hybrid nu este cu mult diferit de cel al versiunii convenţionale, existând modificări notabile doar la nivelul ceasurilor de bord. Asta înseamnă că avem un habitaclu cu aspect clasic, cu toate comenzile amplasate în mod ergonomic şi cu spaţiu suficient pentru toţi pasagerii. Nu există niciun element extravagant la bord în afară de plafonul panoramic, un accesoriu la care am fi renunţat în favoarea altor materiale pentru feţele de uşi, pentru butoanele care le echipează şi pentru un aspect mai modern al părţii centrale a bordului.
Jazz a fost orientat mai mult ideea de a oferi cât mai mult loc la interior, fiind evident efortul inginerilor de a maximiza spaţiul disponibil în fiecare colţişor. Maşina pare mai mare decât te-ai aştepta odată ce te urci la bord, iar asta se aplică şi în spate, datorită podelei joase şi a plafonului înalt. Feţele de uşi nu sunt capitonate cu cel mai moale plastic din istorie, dar sunt suficient de subţiri încât să poţi găzdui trei pasageri în spate fără ca aceştia să fie nevoiţi să-şi ţină mâinile strânse la piept pentru că n-au loc de coate, de exemplu. Aspectul practic al acestei maşini este cu atât mai evident cu cât are un portbagaj de 303 de litri în condiţiile în careundeva pe sub spaţiul de încărcare e înghesuit şi un acumulator electric, iar bancheta spate beneficiază în continuare de sistemul Magic Seats, ceea ce înseamnă plierea rapidă şi uşoară şi formarea unei podele plate. În urma acestei mişcări, spaţiul de încărcare disponibil atinge 831 de litri.
Scaunele din faţă sunt confortabile şi au o tapiţerie plăcută la atingere. Suportul lateral nu este impresionant, după cum este cazul la multe modele din segmentul B. Pe de o parte, nici nu e nevoie de prea mult suport lateral, pentru că nu atacă nimeni viraje la limită cu un hibrid de clasă mică, iar scaunele profilate mai sportiv ar fi tăiat din senzaţia de spaţiu pe care ţi-o asigură Jazz în prezent. Honda ne-a arătat că poate să facă o maşină cu interior simplu care să fie totuşi competitiv în segment prin elemente diferite de artificiile de design la care apelează alţi producători.
7,3 pe autostrada si intre 7,5 si 8,5 in oras in conditii normale. La un pret de 2 Loganuri TCe care consuma mai putin? Ha!