Interior
Această versiune a lui Hyundai Santa Fe a fost creată special pentru ce oferă la interior. Ampatamentul, adică distanţa dintre puntea faţă şi puntea spate, a crescut cu 10 centimetri pentru a oferi mai mult loc pasagerilor din spate, iar spaţiul suplimentar se simte încă din momentul în care te urci la bord. Doar un munte de om nu s-ar simţi mic odată ce se urcă la volan, pentru că Hyundai îi oferă şoferului şi pasagerului din dreapta spaţiu din plin în toate direcţiile.
Pasagerii de pe bancheta din spate sunt şi ei răsfăţaţi, având o banchetă spate cu spătar reglabil şi încălzire pe două niveluri, cu unul în minus faţă de câte au pasagerii din faţă la dispoziţie. În spatele acestei banchete se află două locuri suplimentare, relativ uşor accesibile, care pot fi folosite pe drumuri scurte de adulţi şi pe drumuri lungi de copii. Dacă nu folosiţi această funcţie a maşinii, aveţi oricum la dispoziţie un automobil cu un habitaclu foarte generos.
Generozitatea celor de la Hyundai în materie de spaţiu nu s-a reflectat şi într-o atenţie deosebită la materialele folosite la bord. Cu toate că planşa de bord are un aspect modern, există prea multe tipuri diferite de material dur pe aceasta şi pe suprafeţele alăturate, palmele şi ochii remarcând mai mult de cinci texturi diferite de plastic. Şi niciuna nu lasă senzaţia de calitate aferentă unui model cu ambiţii premium. Butoanele sunt identice cu cele găsite la bordul unui i10, de exemplu, iar asta este una dintre micile neajunsuri ale acestui model.
Locurile din faţă sunt profilate destul de bine şi sunt confortabile la o călătorie mai lungă, după cum este şi cazul banchetei din spate. Pe ultimul rând de locuri încap doi adulţi dacă este îndreptat spătarul banchetei din faţa acestora. Volumul portbagajului este de 607 litri în configuraţia cu cinci locuri, nu cu mult mai mare decât cel al versiunii standard a lui Santa Fe, care anunţă 585 litri.
Pacat ca nu ofera un motor mai potent, gen 2 litri diesel biturbo sau chiar un 3 litri diesel.