Tinuta de drum
Jantele de 19 inch şi anvelopele cu talon îngust nu aduc niciodată o viaţă bună pentru şoferii care vor să şi circule prin România, nu doar să-şi expună maşinile pe bulevard. Oricât de bine arată această combinaţie de jante şi anvelope în fotografii, nu o putem recomanda pentru proprietarii de SUV-uri care vor să mai şi iasă de pe şosea din când în când fără să fie zdruncinaţi ca la un cutremur de patru grade Richter. Sfatul nostru: optaţi pentru jantele de 18 inch, e mai bine pentru liniştea dumneavoastră.
Suspensia moale şi direcţia anesteziată ar trebui să fie de vis odată ce ieşi de pe şosea cu Grand Santa Fe, dar alegerea nefericită de jante şi de anvelope strică acest lucru. Maşina ajunge să îţi lase impresia că "sare" la denivelările mici şi repetate de pe şosea, dar să prezinte un ruliu pronunţat în virajele abordate cu prea mult aplomb, total invers faţă de cum ar fi trebuit să fie o maşină dedicată familiştilor.
Direcţia are trei moduri de funcţionare: Comfort, Normal şi Sport. Primele două sunt agreabile la folosirea de zi cu zi, dar ultima e uşor forţată şi-i imprimă direcţiei un feeling artificial.
Pacat ca nu ofera un motor mai potent, gen 2 litri diesel biturbo sau chiar un 3 litri diesel.