Tehnologie
Pentru ca unicul nivel de echipare oferit să nu fie dezamăgitor, Hyundai a bifat toate opţiunile posibile în lista de dotări a acestuia. Grand Santa Fe Luxury are parbriz încălzit electric, geamuri cu protecţie UV, sistem de navigaţie cu ecran tactil, tempomat, limitator de viteză, comenzi pe volan, pornire şi acces fără cheie, hayon acţionat electric, ceasuri de bord LED TFT şi climatizare pe două zone.
Nu este nimic ieşit din comun dacă ne raportăm la ce găsim pe piaţă în acest segment, dar este lăudabil faptul că unele opţiuni din această dotare sunt disponibile contracost chiar şi în cazul unor mărci premium. În materie de tehnologie, nu văd ce i-ar putea lipsi clientului care alege un asemenea model, cu excepţia cazului în care acesta vizează la aplicaţii care să lege telefonul mobil de sistemul multimedia al maşinii sau de gadget-uri avansate la bord, indiferent de forma acestora.
Coreenii au exagerat cu un aspect la tehnologie, sub forma unui jingle de ”bun venit” rulat la intrarea şi la ieşirea din vehicul. Este o notă frumoasă de atenţie pentru client, dar devine enervant rapid, aşa că până şi ei au intuit necesitatea oferirii unei posibilităţi rapide de dezactivare a acelei funcţii.
Pacat ca nu ofera un motor mai potent, gen 2 litri diesel biturbo sau chiar un 3 litri diesel.