Hyundai i10

1.0 67CP Man Duo S

Tinuta de drum

4.5

Noul Hyundai i10 arată şi se simte ca o maşină de clasă superioară. Suspensia este reglată pentru confort  şi face din drumurile zilnice prin oraş o adevărată plăcere. Noul i10 rulează acum pe anvelope mai mari de 15 inch, renunţând la rotiţele de 13 ţoli pe care le folosea generaţia anterioară. Suspensia lucrează silenţios, iar raza de bracaj a rămas însă la fel de eficientă ca cea a generaţiei anterioare. Nou i10 poate întoarce dintr-o singură mişcare chiar şi în locurile mai strâmte. 

La drum lung, noul i10 se simte ca o maşină mai mare. Se apropie chiar de feeling-ul pe care îl ai la volanul unui i30, păstrând proporţiile, bineînţeles. Direcţia este suficient de precisă, dar uneori parcă nu transmite suficiente feedback către cel de la volan. 

  • Dacia Plant, vineri, 07.03.2014 12:04

    Chiar imi place masinuta asta. Dar pretul modelului testat cred ca ar ajunge la 15.000.

  • cmg_george, vineri, 07.03.2014 12:39

    @Dacia Plant da.... dar cum trebuie sa scazi 2-3000 euro din pretul listat (pentru ca pare ca asta este strategia Hyundai sa aibe o promotie continua de 2-3000euro) ramane la un pret interesant. Eu insa tot astept sa vina cu 11CRDi pe piticania asta de masina si sa ai un consum urban de 5l/100km

  • Dacia Plant, vineri, 07.03.2014 13:19

    @cmg_george: Din ce am vazut in teste pe i20, motorul 1.1crdi consuma destul de mult, mai ales in exterior la viteze de peste 100km/h , caci este destul de turat.

  • cmg_george, vineri, 07.03.2014 14:29

    @Dacia Plant daca te referi la testele de pe 0-100 aia ii o antireclama pe fata! Oricum pe i20 nu cred ca este o alegere fericita motorul ala insa pe i10 cred ca ar avea o prestanta foarte buna.

  • gp_online, sâmbătă, 08.03.2014 10:04

    Se prezinta ca cel mai reusit model din clasa A, insa problema la aceste masinute ramane aceeasi...PRETUL foarte ridicat.

  • paulietgm, sâmbătă, 08.03.2014 17:38

    Nu pot sa nu remarc ca pretul de baza al masinii asteia mini ( care cred ca-si merita totusi banii) este aprox al unui logan diesel aproape full; nu vrau sa fac reclama, dar cine mai zice ca loganu-i scump ? ( vb de pret de lista )

  • Dacia Plant, duminică, 09.03.2014 16:23

    @cmg_george: Nu cred ca sunt o anti reclama, caci se vede clar consumul realizat... scrie chiar acolo pe cb consumul mediu. Nu pot sa ,,masluiasca" testele.

  • Azazel, luni, 10.03.2014 10:14

    Draga Automarket, Cand faceti comparatie la preturi nu va mai referiti la Opel Adam sau Fiat 500 pentru ca nu prea concureaza cu i10. Concurenti directi ar fi Fiat Panda, VW Up!, Skoda Citigo, Seat Mii, viitorul Twingo. Si apropo, la 9300 de euro cat cere Hyundai pentru baza lui i10, se poate lua Skoda Citigo cu motorul de 1.0 si tot de 60 CP insa cu al doilea nivel de echipare (!) sau se poate lua o versiune de baza, cu motorul de 1.0 si 75 CP si mai raman vreo 400-500 de euro si pentru optionale. Asta daca nu este un impediment pentru tine lipsa aerului conditionat. In rest e o masinuta ok si bine dotata. Dar personal prefer altceva. Am spus mai sus de ce.

  • BaditzaEx, luni, 10.03.2014 13:28

    interesanta masinuta dar scumpa, Spark-ul este mai ieftin iar daca ne uitam la Dacia, Loganul clar este o alegere mai inspirata din orice pct de vedere. Daca Dacia ar scoate un Lastun, la un pret intr-adevar de 5000 eur, ar avea niste vanzari fenomenale

  • mog, luni, 10.03.2014 20:19

    @BaditzaEx: scumpa cand compari cu cine? poate cu Sandero, dar nu cred, e pe acolo. avantaj dacia ca e masina mai mare per total, atat. Spark incepe de la 9700, chiar mai scump cu 400 eur

  • mog, luni, 10.03.2014 20:36

    ah, unde mai pui ca dupa ce ca e mai ieftin decat matizul ala, are si o gramada de dotari in plus...inclusiv A/C pe care sparkul de 9700 eur nu`l are.

  • SNG, luni, 24.03.2014 21:54

    O mare porcarie masina asta ! "Esec" scrie pe ea. Daca s-or gasi cativa fraieri mare minune!