Tinuta de drum
Noul Hyundai i10 arată şi se simte ca o maşină de clasă superioară. Suspensia este reglată pentru confort şi face din drumurile zilnice prin oraş o adevărată plăcere. Noul i10 rulează acum pe anvelope mai mari de 15 inch, renunţând la rotiţele de 13 ţoli pe care le folosea generaţia anterioară. Suspensia lucrează silenţios, iar raza de bracaj a rămas însă la fel de eficientă ca cea a generaţiei anterioare. Nou i10 poate întoarce dintr-o singură mişcare chiar şi în locurile mai strâmte.
La drum lung, noul i10 se simte ca o maşină mai mare. Se apropie chiar de feeling-ul pe care îl ai la volanul unui i30, păstrând proporţiile, bineînţeles. Direcţia este suficient de precisă, dar uneori parcă nu transmite suficiente feedback către cel de la volan.
Chiar imi place masinuta asta. Dar pretul modelului testat cred ca ar ajunge la 15.000.