Jeep Grand Cherokee facelift

3.0 Diesel Turbo 250CP 4x4 Aut8 Overland

Motor / Transmisie

4.5

Odată cu facelift-ul, Jeep Grand Cherokee este oferit în compania unei noi transmisii automate cu opt trepte. Aceasta este principalul atu al maşinii şi provine de la ZF. Prezintă numeroase calităţi, cele mai evidente fiind schimbările line de trepte, răspunsul rapid la acceleraţie şi economia de carburant pe care este capabilă să o obţină.

Motorizarea V6 diesel de 3.0 litri dezvoltă 250 CP şi 570 Nm, suficient pentru a mişca SUV-ul american fără prea mari eforturi. Iar pe modul Sport al transmisiei modelul se simte agil,chiar neaşteptat de agil pentru o maşină de 2.400 kilograme.

Motorul este destul de silenţios, fiind încadrat fără probleme în partea superioară a segmentului din acest punct de vedere, în timp ce reprizele sunt apropiate de ceea ce oferă nemţii de la BMW/Audi/Mercedes-Benz în acest segment la acelaşi nivel de putere (motorizări comparabile).

Pe piaţa din România, Jeep Grand Cherokee facelift este oferit într-o singură versiune de motorizare, unitatea de 190 CP nemaifiind prezentă în lista de preţuri importatorului. 

  • Scorpionul.negru, miercuri, 16.10.2013 13:01

    Masina este ceva proaspat pe strazile din Europa dar nu cred ca se ridica la nivelul celor nemtesti. Poate ca e ceva mai rafinat ca Touareg si merita facut compromisul. In rest sa fim realisti....Q7, X5, ML, Cayenne, Range Rover sunt prea bune sa alegi Jeep in locul lor. Imi aduc aminte in 1998 cand vecinul meu isi cumparase un Jeep Grand Cherokee V8 de 5.2 litri bleumarin cu praguri si tot ce se putea pune pe el atunci eram impresionat mai ales de sunetul acelui monstru.Nu erau asa multe suv-uri pe piata...era ML si Range Rover parca. Nu am urcat in noile Jeep G. C. Nici nu sunt interesat. Pt. mine Jeep-ul adevarat este Wrangler ! Si modelul vechi de G.C de 5,2 sau 5,9 litri....(ceva deosebit care nu se va mai fabrica niciodata).

  • titisnickers, miercuri, 16.10.2013 13:13

    Eu tot nu inteleg de unde luati voi volumele astea la portbagaje? Ca si la alte masini care au fost prezentate aici - Range Rover Evoque - si aceasta are o greseala in datele tehnice la dimensiunea portbagajului care este de fix 457 litri. Mai verificati.

  • OIIIIIIIO, miercuri, 16.10.2013 13:18

    E un suv reusit. Arata bine,e confortabil si se descurca destul de bine in off-road.Daca ar fi sa aleg un suv din segmentul asta,cu siguranta G.Cherokee ar fi alegerea mea.

  • gigilica, miercuri, 16.10.2013 13:29

    la pretul asta poti avea ML250 cu pachet airmatic, xenon, tapiterie piele, ornamente int. nuc, geamuri fumurii spate, jante 19

  • gore, miercuri, 16.10.2013 13:43

    @gigilica si crezi ca jeep-ul nu are asa ceva?

  • Misha, miercuri, 16.10.2013 13:49

    @Automarket Ca de obicei atunci cand vorbiti de masini 4x4 sunteti extrem de zgarciti in a da detalii. Tractiunea este permanent? Daca da, ce sistem s-a adoptat? Exista diferentiale blocabile? Cate? @Jijilca Te-ai gandit de 2 ori pana sa faci comparatia asta?

  • Tudor2.0, miercuri, 16.10.2013 14:00

    @titisnickers in fisa tehnica de pe Jeep.ro este valoarea corecta http://www.jeep.ro/company_info/Fisa-Jeep-Grand-Cherokee-MY-2014-12.06.2013.pdf

  • Sebastian, miercuri, 16.10.2013 14:09

    @Misha În standard, modelul are sistem de tracţiune integrală permanent, nedecuplabil. Versiunea de bază are sistemul QUADRA TRAC II, pe când versiunea Overland şi cele superioare ei au sistemul QUADRA DRIVE II. Aici găseşti o animaţie care explică diferenţa dintre cele două http://www.jeep.com/en/4x4/how_systems_work/quadra_drive_2/

  • Adrian24, miercuri, 16.10.2013 14:18

    @scorpionul.negru Q7, X5, ML, RR, Cayenne- de unde pana unde asemenea comparatii. comparatia cea mai buna se poate face cu LR4, Land Cruiser 150 si prin extensie eventual Tuaregul dotat cu toate cele pt offroad.

  • gigilica, miercuri, 16.10.2013 14:32

    Misha ce nu-ti convine la comparatie, dpv al pretului, dotarilor, consumului, impozitului, etc consider ca ML250 este superior. Ai ceva impotriva parerii mele?

  • Misha, miercuri, 16.10.2013 15:10

    @Automarket Multumesc frumos. Apreciez mult raspunsul dumneavoastra. O ultima clarificare va rog. In cadrul articolui, la capitolul "motor-transmisie", mentionati un cuplu maxim de 740 NM, iar in lista de date tehnice unul de 570 nm.... Care este valoare corecta? Sau vorbim de aceeasi cilindre cu valori de cuplu diferite? Sau datele tehnicie sunt ale alte masini decat ale celei testate? @Gigilica Impotriva parerii tale nu am ce sa am doar ca unde merge indianul, ML-ul tau nici nu viseaza sa ajunga. Las la o parte valorile de cuplu si de putere superioare, in ciuda inexactitatilor din articol. Fiecare masina are admiratorii ai.

  • ovidiu, miercuri, 16.10.2013 15:22

    @automarket Frumos articol, dar s-a strecurat o greseala legata de cuplul motor la capitolul motor/transmisie: "Motorizarea V6 diesel de 3.0 litri dezvoltă 250 CP şi 740 Nm" Numai bine!

  • ..., miercuri, 16.10.2013 15:36

    @Misha Vai de capu' tau si ideile tale preconcepute! Poate uiti ca tot ei fac si G-Class. 4Matic este foarte performant, iar un ML echipat corespunzator cu pachetele optionale se poate plimba cam peste tot in spatele unui G-Class. Grand Cherokee n-are absolut niciun atu.

  • Sebastian, miercuri, 16.10.2013 15:47

    Într-adevăr, a fost o greşeală la cuplul motor specificat în articol, mulţumim pentru atenţie.

  • unckle, miercuri, 16.10.2013 15:59

    cam mari pozele :P (a doua are aproape 10MB)

  • AndreiRN, miercuri, 16.10.2013 18:35

    O masina cu multa istorie in spate dar timpul ne va spune cat de fiabila este combinatia de motor Italian si transmisie Chinezeasca. In rest sunt un fan partinitor Dodge.

  • ShelbyV8, miercuri, 16.10.2013 18:50

    @ gigilica Nu spun ca nu e mai bun Mercedes-ul, dar un ML 250 cu dotarile pe care le are acest Jeep GC Overland casta 78000 euro. Daca luam in considerare si "reducerea" de la Jeep, Mercedes-ul cu motor mai mic e cu aproape 20000 euro mai scump.

  • Lucian, miercuri, 16.10.2013 19:48

    Apropo de discutia de mai sus (Mercedes vs. Jeep), personal, niciodata, dar absolut niciodata, NU voi alege un Jeep in defavoarea unui Mercedes. Daca as avea cu adevarat nevoie sa merg pe coclauri as face-o in compania unui G-Klasse.

  • Scorpionul.negru, joi, 17.10.2013 00:19

    @@scorpionule Domnule anonim ! Poti specifica ce nu iti convine in ce am scris eu ?

  • AndreiRN, joi, 17.10.2013 01:21

    Pretul cerut este foarte SPECULATIV. http://motors.shop.ebay.com/Cars-Trucks-/6001/i.html?_dmpt=US_Cars_Trucks&_mqf=0&_qfkw=1&_trksid=p4506.c0.m273&_myi=2014&_fpos=90604-2930&_lsbx=0&_fspt=0&_flso=0&Make=Jeep&Model=Grand%2520Cherokee

  • A M_C, duminică, 20.10.2013 17:55

    ".....În cadrul testului nostru, am obţinut un consum de 8 litri la sută în regim mixt......" Ati scris un rand despre consum si 9 randuri comparatia cu Touaregul si Pathfinder-ul. Testul vostru a constat in ce?Aveti o poza cu..probabil DN1 si restul off-road.Iar voi ati scris consum mixt.(sa inteleg aici Dn1 si offroad= mixt sau l-ati "tavalit" si prin oras?) Sunteti "zgarciti "in detalii.

  • Omide, marţi, 26.11.2013 12:29

    Scump domle, scump !!! Astea "e" preţuri neimţite. 2400 de kile e greutatea la gol. Cu soacră, copii, caţel, purcel si alte acareturi, greutatea trece de 3 tone. Atunci să vedem dacă mai este valabil consumul mixt superoptimist de 8 %. Testul lor a constat în simulrea pe computer, adunand mere cu pere. Astea nu sunt informaţii serioase, ci barfe si reclama mascata. Niciodata o maşina ca asta nu va comsuma mai puţin de 15 % în oras intru-un trafic real. In articol se spun detoate, dar nimic despre confort. Evident că maşina nu e construită pentru români, dar îi va fi cumpărată vreunei închipuite de către masculul ei, pe principiul că e mare, tare, bună şi alte alea. A, era să il uit pe Gită ciobanul. Masina este perfectă pentru a ajunge la stana lui.

  • Blower0, joi, 28.11.2013 20:53

    eu as alege Jeep Grand Cherokee SRT8

  • autoparma, marţi, 04.02.2014 15:24

    Va asteptam la TEST- DRIVE in Galati la AUTOPARMA 0749.202.472