Tinuta de drum
Cea mai plăcută surpriză oferită de micul Jeep este ţinuta de drum. Renegade are o suspensie placută şi foarte bine reglată pentru realităţile europene. Renegade rulează excelent pe autostradă, iar pe drumurile virajate este o plăcere să ataci curbele. Deşi este un pic moale, suspensia este foarte bună mai ales pe drumuri denivelate sau pe drumuri de macadam. Singura problemă este direcţia, care nu oferă foarte mult feedback celui de la volan. Am fi preferat un volan ceva mai comunicativ.
Apoi dimensiunile compacte de doar 4.23 metri lungime, fac din Renegade un automobil bine adaptat şi mediului urban, acolo unde cel mai probabil îşi va petrece cea mai mare parte a timpului.
Însă Jeep a dorit ca Renegade să fie un off-roader adevărat şi pentru cei care au de gând să se ducă pe munte cu cel mai mic Jeep oferă versiunea Trailhawk, testată special pentru drumuri dificile. Aceasta are tracţiune integrală, sistem Hill Descent Control, blocare electronică a diferenţialelor şi cinci moduri de rulare în teren accidentat: Auto, Snow, Sand, Mud plus modelul Rock, exclusiv pentru varianta Trailhawk. Faţă de variantele cu tracţiune 4x2, versiunea Trailhawk are o gardă la sol mai mare cu 35 mm.
chiar daca articolul de ieri era varza nu cred ca este o tema demna de atata atentie oare scrieti fiecare cate un articol despre jeep renegade si asteptati aprecierile cititorilor?