Motor / Transmisie
Jeep Wrangler este oferit cu o singură motorizare turbodiesel. Aceasta poate fi asociată cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte sau una automată cu cinci. Este vorba de propulsorul turbodiesel de 2.8 litri de 200 CP. Este un motor cunoscut pe gama de modele din grupul Chrysler, el fiind regăsit şi pe modelul Dodge Nitro. Puterea a fost crescută la 200 CP în cazului lui Wrangler şi deocamdată nu există altă opţiune în oferta pentru România.
În ciuda creşterii de putere, motorul pare vlăguit la turaţii joase. Cei 410 Nm parcă nu există iar pedala de acceleraţie trebuie apăsată serios pentru a obţine o acceleraţie bună. Este adevărat că Wrangler nu este un automobil pentru şosea, dar ne-am fi dorit să fie un pic mai viu. Nici cutia manuală nu ajută prea mult. Levierul are o mişcare amplă şi un design "old school". Personal aş fi preferat cutia automată care cred că ar fi ajutat mai mult acest motor diesel.
Propulsorul îşi face mult mai bine treaba când vine vorba de teren accidentat. Aici este domeniul predilect de activitate pentru Wrangler. În off-road, motorul se dovedeşte a fi robust şi suficient de puternic pentru a te scoate din aproape orice încurcătură.
În ceea ce priveşte concurenţa, cel mai direct adversar este Land Rover Defender 90. Însă Defender nu are o motorizare comparabilă. Off-roader-ul din Marea Britanie foloseşte acum un turbodiesel de 2.2 litri ce dezvoltă 122 CP. Singurul rival direct ar fi Mitsubishi Pajero în 3 uşi. Acesta este animat de un motor diesel de 3.2 litri ce dezvoltă tot 200 CP. Dieselul japonez este mai rafinat decât motorul american, dar acest lucru este normal deoarece avem de a face cu o cilindree semnificativ mai mare.
Poate singurul model Jeep pe care l-as achizitiona! Are istorie, arata bine, capabil in off-road si colac peste pupaza e si veteran de razboi!