Interior
Pentru un automobil destul de mare, spaţiul la interior este mic. Acest lucru se datorează construcţiei specifice automobilelor de teren clasice cu şasiu separat. Locurile din faţă nu sunt extrem de spaţioase, nu ai foarte multe spaţii de depozitare. Pentru a acesa bancheta din spate, trebuie să te contorsionezi puţin, dar patru persoane pot călători la bordul lui Wrangler. Chiar şi cinci, cu puţină bunăvoinţă. Portbagajul este minuscul, de doar 142 litri, şi este ascuns în spatele unei portiere spate cu deschidere laterală. Dacă pliem bancheta, volumul portbagajului creşte la 424 litri, iar dacă renunţăm de tot la banchetă avem la dispoziţie 714 litri de spaţiu util.
Trebuie spus că mult spaţiu este mâncat de structura de rezistenţă şi de soft topul ascuns în spate. Pentru că modelul Wrangler Sahara pe care îl aveţi în imagini este de fapt, un Jeep decapotabil. Partea de sus este un hard-top de plastic din trei bucăţi ce se poate scoate cu ajutorul a doi oameni. La fel şi portierele, care pot fi demontate foarte uşor. Astfel, Wrangler-ul se transformă într-un automobil în care to poţi bucura şi de cerul deschis. Am fi realizat şi noi decapotarea, dar ne-a calmat faptul că ai nevoie de o trusă de scule speciale, de loc pentru depozitarea plafonului şi de o vreme mai bună decât cea din România lunii noiembrie.
Finisările interioare sunt mult mai bune faţă de generaţia anterioară. Avem ceasuri de bord moderne, un volan nou şi multe butoane împrumutate de la modelele Dodge şi Chrysler. Plasticul este de o calitate relativă bună, iar în plus avem inserţii de aluminiu şi inscripţii care fac trimitere la istoria Jeep. Pedalele sunt supradimensionate pentru a putea fi acţionate şi cu încălţăminte de munte, iar podeaua interioară poate fi spălată de noroi cu furtunul.
Poate singurul model Jeep pe care l-as achizitiona! Are istorie, arata bine, capabil in off-road si colac peste pupaza e si veteran de razboi!