Calitate / Pret
Un hibrid vândut de o marcă de volum ajunge să coste destul de mult în comparaţie cu echivalentul său cu propulsie convenţională. Când plusăm cu segmentul premium, deja preţul de listă creşte exponenţial. Din fericire, eroul nostru nu ar trebui să aibă probleme la achiziţia acestui vehicul, o limuzină premium de clasă mare fiind o parte mică din veniturile sale anuale.
Lexus GS luptă într-un segment premium disputat de mărcile germane, pentru că Audi, BMW şi Mercedes-Benz se bat pe cei mai mulţi clienţi în România. Dar şi mărcile japoneze premium al clienţii lor loiali. Iar noua generaţie a lui GS are şansa să crească baza de fani a mărcii cu rapididate, cu toate că nu toţi fanii îşi vor permite un GS.
Pe piaţa românească, Lexus GS este disponibil în doar două variante de motorizare. Cel mai abordabil este modelul GS 250, al cărui preţ pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus. Între timp, hibridul 450h are un preţ de pornire de 63.950 euro cu TVA inclus. Versiunea F Sport a lui Lexus GS450h, subiectul testului nostru, are un preţ de pornire de 79.500 euro cu TVA inclus.
Competitorii de la BMW, Infiniti şi Mercedes-Benz au preţuri de pornire mai mici pentru versiunile hibride. Spre exemplu, celălalt hibrid japonez de segment E, Infiniti M35h, porneşte de la 58.380 euro, în timp ce BMW Seria 5 Active Hybrid are un preţ de pornire de 67.000 euro. Hibridul diesel-electric de la Mercedes-Benz pleacă de la 56.540 de euro în compania echipării Avantgarde, adică vârful gamei respective, fiind oferite şi echipări mai accesibile.
Poate ma ajuta cineva fotografia 14, nu am inteles ce este in partea stanga jos fata de volan (ora 8) pedala?..........? @Automarket ce inseamna pentru voi?: Tren de rulare capabil O parere personala, nu cred ca fotografiile avantajeaza masina prea multe poze cu aparatura de bord, nu cred ca, clientii care pot cumpara masina vor fii foarte interesati de aceste aspecte (eu nu sunt pentru ca nu imi permit)