Tinuta de drum
Lexus GS are o suspensie configurată pentru confort, dar modelul nu se face de ruşine atunci când ajunge în ipostaze sportive. În ciuda celor 1.8 tone din dotare, prezenţa sistemului hibrid nu se face simţită atât de puternic pe cât ne-am fi aşteptat. Lexus GS ajunge să aibă un comportament dinamic destul de bine pronunţat atunci când îi ceri acest lucru prin comutarea modului Sport/Sport+, cel din urmă asigurând un comportament impresionant din acest punct de vedere.
Printre secretele modelului se numără sistemul Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM), aflat la a cincea generaţie. Abrevierea include sisteme cu care suntem deja familizarizaţi, cum ar fi ABS, controlul tracţiunii, controlul stabilităţii şi altele. Al doilea secret stă la nivelul caroseriei şi a şasiului, ranforsate puternic pentru a asigura un comportament cât mai bun în situaţii de acest gen.
Direcţia este responsivă pe modul Sport/Sport+, însă prezintă şi atunci o oarecare senzaţie artificială. Însă, pe modul Confort, direcţia lui GS450h nu îţi opune prea multă rezistenţă şi nici nu îţi oferă foarte mult feedback. Într-un fel, acest detaliu nu ne place pentru că modelele germane din acest segment ne-au obişnuit cu o anume senzaţie la volan, lucru pe care japonezii de la Infiniti au reuşit să-l implementeze cu succes la bordul lui M, fie el hibrid sau cu sistem de propulsie convenţional. Însă, Lexus GS mizează pe partea de confort şi efort redus la manevrarea volanului până la activarea modului sport, ceea ce ar putea să-i fie pe plac unui client care-şi doreşte ceva diferit.
Poate ma ajuta cineva fotografia 14, nu am inteles ce este in partea stanga jos fata de volan (ora 8) pedala?..........? @Automarket ce inseamna pentru voi?: Tren de rulare capabil O parere personala, nu cred ca fotografiile avantajeaza masina prea multe poze cu aparatura de bord, nu cred ca, clientii care pot cumpara masina vor fii foarte interesati de aceste aspecte (eu nu sunt pentru ca nu imi permit)