Interior
Interiorul impresionează în primul rând prin spaţiul oferit. Poţi sta fără probleme atât în faţă, cât şi în spate, iar calitatea materialelor este bună. Versiunea pe care noi am încercat-o a venit în echiparea de top Revolution, iar tapiţeria de piele era de culoare deschisă, ceea ce înveselea atmosfera la interior. E adevărat, planşa de bord este dominată de plasticul negru, dar comenzile sunt intuitive şi bine plasate. Butonul de Start-Stop este un pic ascuns în spatele manetei pentru pornirea ştergătoarelor, dar în rest nu avem plângeri. Poate doar faptul că nu există un buton pentru blocarea portierelor. Pentru a face acest lucru, trebuie acţionată siguranţa din dreptul clanţei interioare.
Foarte practic şi portbagajul cu o deschidere mai mult decât generoasă şi un volum de 503 litri, unul dintre cele mai mari din clasă. Bun şi sistemul de paravan inclus în hayon. Astfel, nu mai trebuie să acţionăm manual paravanul pentru a feri conţinutul portbagajului de priviri indiscrete, acesta este fixat deja pe hayon şi se ridică odată cu acesta. Pentru mai mult spaţiu, bancheta poate fi rabatată foarte uşor prin intermediul clapetelor amplasate chiar în portbagaj.
Mazda este o marca care merita multa atentie si care db2 tine garada sus si produc motoare cu o fiabilitate deplina.Masinile japoneze,sunt o investitie pe termen lun,dar insa o marca care sufera la capitolul imagine in Romania,unde masinile japoneze nu primesc atata atentie pe cat merita.