Dacia Dokker

1.5 Diesel Turbo (dCi) 75CP Man5 Laureate

Motor / Transmisie

4.0

Dacia ne propune o reţetă de care nu ne putem sătura. Este la fel de plăcută şi eficientă de fiecare dată: motorul 1.5 dCi.

Dieselul, introdus în meniu de Renault, este dispus să îţi ofere 90 de cai putere la 3750 de rotaţii şi, deşi pare puţin pe hârtie, în realitate este îndestulător. Poate are de a face şi faptul că felul principal este asezonat şi cu 200 de Nm, disponibili destul de devreme, de la 1750 de Nm. Un antreu binemeritat pentru cei care preferă să simtă dinamica maşinii încă de când au eliberat ambreiajul.

Aşadar, o reţetă ce poate sătura pe oricine, indiferent că are de ”hrănit” o familie numeroasă sau de întreţinut o afacere ce presupune transportul de marfă.

Fiind vorba de un model de familie ce derivă dintr-o utilitară, rafinamentul nu este tocmai la el acasă. Asta înseamnă că nu trebuie să vă aşteptaţi la un diesel silenţios. Cei patru cilindri devin destul de guralivi după 2000 de rotaţii.

Despre transmisia care asistă unitatea diesel nu avem decât cuvinte de laudă. Ea este etajată bine şi are o timonerie excelentă, scurtă şi precisă. Exact opusul a ceea ce conduceam în urmă cu 10 ani pe vechile Dacii.

  • Calingura, miercuri, 05.12.2012 16:33

    Imi plac noile modele Dacia. Arata mai bine, sunt - sau par - mai de calitate si raman la preturi imbatabile. Ce nu am inteles nici la Docker nici la Docker Van este daca incape sau nu un palet in spate ca la Doblo. se castiga cel putin 20 de minute la incarcare descarcare cand nu poti sui paletul dintr-o miscare si pleca la destinatie. Cu acest lucru insa nu se lauda decat 1-2 modele asa ca nu ii reprosez foarte tare acest lucru.

  • verde, miercuri, 05.12.2012 18:05

    Daca e Dacia nu inseamna ca se fabrica in Romania. Autorul articolului a uitat sa mentioneze ca Dokker se fabrica in Maroc. Cred ca e o masina buna pentru banii pe care-i dai pe ea.

  • bbb, miercuri, 05.12.2012 18:09

    Gresit. Mentalitatea a ramas aceiasi, dovada cele 3 stele la testele de siguranta. Este un cosciug pe roti ca si toate modelele care Dacia le are in oferta. Chiar si reprezentantii Renault au spus cine vrea o masina sigura sa se uite in curtea Renault. Deci siguranta oamenilor la Renault se cumpara cu bani.

  • BaditzaEx, miercuri, 05.12.2012 18:37

    Felicitari AM, f reusit articol !!! @ verde - Mercedes se fabrica doar in Germania ?! ( lasa gandirea obtuza )

  • Bum, miercuri, 05.12.2012 19:47

    claxonul e pe volan sau tot pe maneta ?

  • AndreiRN, miercuri, 05.12.2012 22:34

    Dacie in sus si Dacie in jos ca sa bucure romanul cel orgolios cand de fapt este un Renault facut in Maroc cu emblema de low cost Dacia pe el.

  • antonny, miercuri, 05.12.2012 22:44

    @bbb.......nu te obliga nimeni sa cumperi masina de 3 stele .......poti cumpara Citan cu 19000 euro

  • calin, joi, 06.12.2012 08:41

    De cind a aparut loganul au laudat volumul portbagajului ca fiind "cel mai mare din clasa..etc" si probabil ca pe hirtie asa este. In realitate din cauza deschideri si a pozitionarii prost proiectate nu ai prea multa lejeritate in a folosi la maxim tot acel spatoi "imens" cu care se lauda.

  • verde, joi, 06.12.2012 09:16

    @ BaditzaEx Nu te ambala, incearca mai intai sa intelegi ce am scris! Eu nu stiu unde se fabrica Mercedes. Stiu ca patriotismul nu este un criteriu in alegerea masinii, dar daca sunt totusi oameni care tin cont de asta trebuie sa stie ca aceasta Dacie nu se fabrica in Romania. E posibil sa fi fost creata la centrul de design din Romania, e posibil sa fie fabricata cu piese facute in Romania, nu cunosc aceste detalii. Ea este asamblata in Maroc. Imi place caldura cu care a fost scris articolul, o inteleg, fiind vorba de marca noastra romaneasca Dacia, dar faptul ca Automarket a omis sa scrie in acest articol ca Dokker e fabricata in Maroc ma face sa am suspiciuni ca au acceptat o spaguta romaneasca. Asta nu am vrut sa spun direct in comentariul de mai sus. BaditzaEx, poate ar trebui sa pastrezi sfatul de a "lasa gandirea obtuza" pentru tine...

  • Razvan, joi, 06.12.2012 11:31

    Normal ca siguranta se cumpara cu bani! Cu ce sa se cumpere, cu nasturi? Ca sa ridici o masina de la 3 la 5 stele, costa cateva mii de euro pe fiecare unitate. Nu poti sa ai siguranta de Mercedes la pret de Dacie. Nu e vorba de de faptul ca Dacia nu-si respecta clientii, pus si simplu se adreseaza unor clienti cu posibilitati financiare mai mic. Oricum eu cred ca decat sa-ti cumperi un cazan cu 500,000 Km din Germania, mai bine iti cumperi o Dacie noua. E o masina de bun simt.

  • dfg, joi, 06.12.2012 12:54

    mda ,probabil daca concurenta si-ar reduce siguranta de le 5 stele la 3 stele si greutatea cu 200kg,salariile angajatilor cu vreo 30-40% ar otine tot acelasi pret ca si dacia....nimic nou sub soare...doar ca unii stiu sa faca afaceri si sclavimea obisnuita cu biciul si fara pretentii "pune botu"...ma rog fiecare cu ale lui ...economia de piata presupune manipulare nu facere de bine cum cred romanasii

  • Bau-Bau, vineri, 07.12.2012 16:31

    Pentru cei care mai au indoieli ca Dacia nu este o masina corecta si la un pret mai mult decat decent ii invit sa intre pe acest site la rubrica stiri si sa urmareasca clipul de acolo VIDEO: Experiment cu noul Dacia Sandero în Regatul Unit: Ce maşină este asta şi cât costă?

  • mihai, luni, 10.12.2012 00:53

    La capitolul fiabilitate dacia si-a exasperat toti rivalii intrucat se strica enervant de rar(in conditiile in care nu-ti bati joc de masina), la capitolul achizitie iarasi nu are concurenta in ceafa intrucat este ieftina rau comparativ cu restul... si totusi ! Ati vazut impresia generala a audientei atunci cand te dai jos din Dacie ? Stiti din ce vine asta? Din reclama tampita pe care insusi producatorul si-a facut-o. Ce naibii?? Nu eram in stare sa intelegem si singuri ca e o masina ieftina numai comparand preturile? Ne-am fi dorit o imagine mai buna pentru Dacia. In ciuda numarului foarte mare de clenti pe care-i are, nu-s prea multi incantati de imaginea pe care le-o induce marca. Si e pacat. Dacia chiar e o masina care-si desfiinteaza la propriu competitorii din segmentul ei de piata...

  • ciprica, sâmbătă, 12.01.2013 22:51

    bine mai baiatule "bbb" daca vrei siguranta atunci cumpara laguna care a re 5 stele ncap inca din 2000..eu chiar te rog sa ne luminezi cum ai fabrica tu o masina low cost care sa indeplineasca conditiile tale! cand se circula cu batrana dacie cum te simteai? sau tu ai trect direct la bemveu? eu ma simt bine in logan, chiar daca detin alta masina! RESPECT DACIA!

  • verde, miercuri, 16.01.2013 09:33

    @ calin De-aia isi ia lumea break-uri... Daca nu esti multumit de accesul la portbagajul Loganului inseamna ca Logan MCV ti s-ar fi potrivit mai mult. Asa-s sedanurile astea de clasa mica, accesul la portbagaj lasa de dorit.

  • SORIN, marţi, 12.02.2013 00:48

    cuvinte de lauda - detin masina premium si am avut placerea sa merg cu un logan si sa descoper ce bine ruleaza pe soselele noastre.Suspensia este adaptata excelent.In rest parerea mea este ca pret calitate este mai mult decat ok....

  • liviu, sâmbătă, 11.05.2013 19:27

    diferenta la calitate intre dacia si unele marci din vestul europei nu este mare ,asa cum se inseala unii, in schimb este mare diferenta cu care este platita forta de munca ,de aceea dacia isi permite aceste preturi la vinzare

  • Sabin, marţi, 09.07.2013 21:42

    @ANDREI rN cred ca te inseli, am auzit multa lume care spune ca Dacia Dokker e facuta in tarile Maghrebului da este adevarat, exista o fabrica care le produce dar se vand sub un alt nume si sunt construite doar pt Africa DAR FABRICA PT NOI SI TOATA EUROPA ESTE LA MIOVENI, CHIAR AM ASISTAT LA CONSTRUIREA UNEI DACII DOKKER SI A UNEIA LODGY!!!

  • mihai, duminică, 05.04.2015 16:50

    cenu spune autorul cecea scrisestefiabilitatea masini se strica sistemul de injectie la 50000 k si nu cred ca low cost se refera la viata celui care o cumpara adica daca nu am bani sa iau un mercedes pot sa iau o dacia si pot sa mor la 60 la ora{asta e pt.Razvan} apropa decele 3 stele

  • mihai, duminică, 05.04.2015 16:55

    apropo am un Peugeot Partner lut sh la 20000 de k am dat 10000 pe el si merge impecabil acu are 400000 de k fara probleme