Tehnologie
De cele mai multe ori, sticla înnobilează un vin bun, subliniind astfel caracterul distins, nobleţea şi spiritul premium. În cazul lui C-Klasse, rolul de a împacheta frumos esenţa îi revine interiorului, echipat cu cele mai noi tehnologii regăsite în laboratoarele din Stuttgart.
Sistemul de climatizare Thermatic cu două zone de temperatură şi filtre speciale pentru un aer curat, scaunele încălzite, sistemul Head-Up Display care se ridică la înălţimea concurenţei sau scaunele electrice cu reglare lombară sunt doar câteva din dotările esenţiale pe un model premium.
Am rămas impresionat de calitatea sunetului, chiar dacă maşina testată nu beneficia de semnătura unei case audio cu renume. De asemenea, afişajul color de o rezoluţie bună, aflat în spatele volanului, este o bilă albă. Rămân sceptic în privinţa navigaţiei, care nu se ridică la nivelul rivalilor bavarezi, dar este plină de informaţii utile.
După cum spuneam şi mai devreme, ecranul sistemului multimedia pare nepotrivit şi complet neintegrat în bord. El recuperează însă prin imaginile oferite, de o calitate superioară.
Interesant de folosit şi noul sistem de comandă amplasat pe controla centrală, deşi e nevoie de ceva timp pentru a te obişnui cu el. Ceea ce am apreciat însă foarte mult la acesta este suprafaţa tactilă inteligentă, care se inspiră din funcţionarea telefoanelor mobile. Glisarea cu degetul pe suprafaţa tactilă schimbă postul de radio sau melodia, în timp ce funcţia „ciupire” are rolul de a apropia sau îndepărta harta.
Ajung şi la iluminarea inteligentă cu LED-uri. Poate prea inteligentă pentru organele legii, care m-au invitat să opresc în toiul nopţii, crezând că folosesc „lumini mov de 8000K”. Eu m-am uitat buimac, el a constat singur că pierduse războiul cu tehnologia.
o masina f frumoasa. dupa ce face 3 ani o iau din germania cu 15000euro si 150.000km. la banii astia de noua nu se merita.