Interior
Interiorul lui GLA este un loc primitor. Mai ales în versiunea de echipare Edition 1, aşa cum a venit modelul nostru de test. Pe lângă pachetul Edition 1 (care conţine capitonaj cu stofă neagră pentru plafon, sistem de iluminare inteligent, jante AMG de 19 inch cu cinci spiţe vopsite în negru, bare longitudinale plafon, ornamente de aluminiu şi geamuri fumurii în spate), exemplarul nostru a mai fost dotat şi cu pachetul Exclusive. Adică a mai avut în plus scaune faţă încălzite, suport lobar cu reglare pe patru sensuri şi panou bord superior finisat în piele plus volan multifuncţional. Practic, interiorul preia aproape toate elemente de pe A-Klasse, dar cu ajutorul dotărilor suplimentare devine un loc care inspiră o atmosferă ceva mai stilată.
Elementul central al bordului este display-ul de dimensiuni mari care stă deasupra zonei de control. Este similar cu cel pe care îl regăsim în A-Klasse şi reuneşte informaţii de la computerul de bord, sistemul de navigaţie, infotainment şi altele. Pentru a controla diversele sisteme, pe consola centrală regăsim butonul rotativ al sistemul Command.
Sunt de remarcat gurile de ventilaţie rotunde finisate impecabil şi inserţiile din aluminiu, dar există însă şi plastice tari, care nu-şi au locul într-un Mercedes-Benz.
În ceea ce priveşte spaţiul, GLA oferă la fel de multe lucruri precum un A-Klasse. Atât în faţă, cât şi pe bancheta din spate. Pentru a face accesul mai uşor la portbagaj, GLA-ul poate fi dotat cu un hayon acţionat electric, iar opţiunea costă 390 euro. Volumul portbagajului este de 420 de litri, suficient pentru a depozita un număr decent de bagaje, dar mai mic faţă de oferta majorităţii concurenţilor. Volvo V40 Cross Country are cel mai mic portbagaj din segment, cu un volum de doar 335 litri.
Nu s-au saturat cei de la Daimler de motorul asta de 2.2? Cred ca are aceeasi evchime cu marca in sine, si inca nu a avansat in putere , acceleratie sau consum.....