
Motor / Transmisie
Sub capota lui MG ZS Hybrid+, după cum vă dați seama și din nume, regăsim un sistem hibrid la baza căruia se află un motor pe benzină, de 1.5 litri, aspirat natural, cu 4 cilindri.
Singur, acesta dezvoltă 102 CP și un cuplu de 128 Nm, în timp ce motorul electric de tracțiune dezvoltă 136 CP și un cuplu de 250 Nm. În total, ai la dispoziție o putere maximă de 197 CP și un cuplu maxim de 465 Nm.
Ce înseamnă asta în realitate? În primul rând, plecările de pe loc sunt silențioase și surprinzător de rapide pentru un SUV de acest segment. Motorul electric ajută mult în oraș, acolo unde sistemul e gândit să prioritizeze rularea pur electrică la viteze mici.
Când ai nevoie de toată puterea, cele două motoare lucrează împreună și livrează o repriză de accelerație decentă.
Totuși, nu este la fel de lin în timpul accelerațiilor puternice. Cutia de viteze are doar 3 trepte, ceea ce înseamnă că există diferențe destul de mari între ele, iar dacă apeși pedala de accelerație la podea, livrarea puterii se face într-un mod destul de brusc și derutant. Vei observa că în multe situații motorul termic se va tura mai mult decât este necesar.
Trebuie menționat faptul că MG ZS dispune și de un sistem pur termic, fără vreo intervenție electrică. Versiunea respectivă se folosește de același motor de 1.5 litri cu 4 cilindri benzină, care în cazul acesta dezvoltă 115 CP.
Intr-adevar, d-le Irimia. Cine nu are memoria istoriei, musai ca risca sa o repete, iar Dacia, cu Duster, se afla azi in aceiasi situatie in care se gasea Armata a 6-a a Wehrmacht-ului pe final de '42 la Stalingrad. Asa-i in toate razboaiele. Atunci cand nu reusesti sa-ti domini, sa-ti surprinzi decisiv inamicul, sfarsesti in a fi inconjurat si rapus de acesta. Renault Group detine arsenalul necesar pentru a-si anihila inamicii, o arma de ultima generatie ale carei caracteristici ar inclina decisiv balanta in favoarea Duster. Numai astfel, cu o strategie matura si vigoare perfect dozata la conditiile reale identificate pe campul de lupta, Dacia poate avea validarea deplina ca-i declarata victorioasa. 1.7 dCi cu 150 CP si 2.0 dCi cu 190 CP. Dacia se afla la un moment de rascruce, acela de a stabili planul optim pentru ultimul asalt. Ce-o sa aleaga Dacia ? ....In aceste momente critice ii raman doua optiuni: "Get Busy Living or Get Busy Dying"