MINI Cooper 3 uși

Tinuta de drum

4.0

Mini s-a mândrit mereu cu agilitatea unui kart. Dimensiunile relativ mici, roţile dispuse în colţurile caroseriei şi o suspensie bine reglată sunt reţeta pentru un zâmbet larg pe drumuri virajate. Iar noul model nu dezamăgeşte. Mai mult, în ciuda unui motor mai mare, noul Mini Cooper S este mai uşor ca cel al generaţiei anterioare. De la 1.225 kilograme cât cântărea cel vechi, noul Mini se mândreşte cu 1.175 kg.

O singură observaţie trebuie făcută pentru ţinuta de drum a noului Cooper S. Dacă alegeţi acest model, nu bifaţi opţiunea jantelor de 18 inch. Arată bine, dar distrug orice plăcere în a folosi maşina în oraş. Orice denivelare devine un calvar, iar capitala noastră nu are drumuri perfecte. Roţile prea mari şi suspensia rigidă sunt un minus în oraş, dar devin o plăcere pe un drum perfect de munte. Este cel mai stabil Mini pe care l-am condus până acum. Aproape nici o urmă de subvirare, indiferent cât de mult am insistat cu pedala de acceleraţie. Agil ca un kart, puternic ca o rachetă. Doar că în oraş, la prima linie de tramvai, Cooper S îţi aduce aminte ca ai rinichi şi coloană vertebrală. Deci ai de ales: drumuri bune sau roţi mai mici. 

  • razvanis, miercuri, 26.03.2014 14:05

    Minunatia aia de reclama video ford, aterizeaza perfect peste poze, minunat, felicitari, galeria voastra nu poate fi vizualizata civilizat.

  • Bloodrave, miercuri, 26.03.2014 14:10

    CooperS la pret de Golf 7 R si Audi S3. Superb pretul. Sa nu mai mentionam ca este la 10k distanta de un GTR sh. Si mai e si clasa mini.

  • mircea, miercuri, 26.03.2014 15:17

    @razvanis Am sesizat şi noi problema. Oricât de ciudat ar părea, nu e vina noastră. Dar insistăm să se rezolve foarte repede. Ne cerem scuze.

  • arhitect, miercuri, 26.03.2014 16:44

    un design superb pt spate ( a touch of Bentley ?) spre deosebire de prototipul viitorului Mini Clubman, prezentat la Geneva luna aceasta, ce are un design "nefericit" al posteriorului

  • gtrazvan, miercuri, 26.03.2014 19:39

    @Bloodrave, srie in articol!: "În ceea ce priveşte performantul Cooper S, acesta are un preţ de pornire de 25.400 euro. Însă lista de opţionale care poate fi bifată este extrem de lungă. În cazul exemplarului testat de noi, aceasta se întinde pe o coală şi jumătate, iar la final preţul total este foarte ridicat: 42.675 euro." Golful R pleaca de la 36.522, adica peste 11k de EURO in plus, iar full dotat trece de 48k euro. Audi S1 full configurat ajunge putin peste 45k euro! Deasemenea Audi S3 PLEACA de la 36.522 euro, ajungand full la peste 68k euro.

  • Gelu, vineri, 28.03.2014 12:19

    O fi masina asta full, dar sa dai 42.000 de euro pe o masina diesel din clasa aceasta, mi se pare ridicol.

  • Gelu, sâmbătă, 29.03.2014 13:29

    *pe o masina din clasa aceasta

  • un oarecare, vineri, 04.04.2014 17:13

    42 000?nu stiu daca sa plang sau sa rad

  • tare, miercuri, 21.05.2014 20:50

    ba eu nu stiu ce sa zic,dar nu prea imi place parerea mea.... nu va suparati..ok? :)