Tinuta de drum
Ca și vechea generație, Mitsubishi ASX plănuiește să le ofere pasagerilor săi o rulare confortabilă. Suspensia împrumută setarea fratelui Captur și promite o amortizare bună a denivelărilor. Amortizoarele înghit cu stoicism denivelările și chiar asigură fluiditate pe drumurile neasfaltate.
Cu toate acestea, ruliul pe care l-ai aștepta de la o astfel de mașină este redus corect și neașteptat de către Mitsubishi. Ajungi să te bucuri de segmentele de drum virajat și să nu ai un sentiment de nesiguranță. Bineînțeles, caracter subvirator există, iar direcția nu va fi acolo să te ajute. Ea poate deveni ușor mai rigidă în modul Sport, însă nu comunică mare lucru celui de la volan. Nu știi care sunt limitele aderenței și cum e asfaltul.
Revenind la calitatea suspensiei, trebuie să spun că, din când în când, pe denivelările scurte, suspensia de pe puntea spate produce sunete mai puțin plăcute. O să le observi, probabil, la trecerea peste limitatoare de viteză sau șine de cale ferată.
Motoru' ala aspirat de 90 CP e, de fapt, turbo. Si are, la randul lui, 91 CP, nu 90.