Mitsubishi ASX

Tinuta de drum

4.0

ASX are o suspensie setată pentru confort. Nu avem însă de a face cu o barcă, cel de la volan fiind satisfăcut şi când ASX are de negociat viraje. Suspensia lui ASX se descurcă excelent şi în oraş, filtrând bine denivelările din carosabil. Modelul japonez este avantajat în mediul citadin şi de dimensiunile compacte. ASX se poate aventura şi în afara şoselei datorită modului 4WD, dar cu moderaţie. Poate negocia fără probleme un drum forestier mai accidentat, dar cam atât.

  • antonny, miercuri, 02.05.2012 20:45
    ****

    Bravo ca nu mai faceti comparatie cu Volkswagen........iar cu ce nu va placut ....Romani nu sunt asa mari cumparatori de masini cu cutie automata.....deci nu are o asa mare pierdere

  • unckle, miercuri, 02.05.2012 22:40

    mie personal mi se pare "mic" la interior ... mai mic decat Lancer... referitor la treapta 1-a .. o avea "reductorul integrat" la fel ca prafosul carpatin :)

  • Amorezul, joi, 03.05.2012 00:17

    Adica Dacia Lodgy are Cool Effect Interesanta iar acest model Mitsubishi are Neobservata.Cum explicati acest lucru scumpii mei redactori? Cum?

  • suporter, joi, 03.05.2012 09:39
    nice

    ASX este un 4x4 decent in clasa lui, performantele sunt ok pe hartie, la fel si motorul suna promitator.Cu micile restilizari arata bine

  • un cititor, joi, 03.05.2012 09:39
    @Dragoş Băltăţeanu

    Adica asta ia 4 stele la "Performante", iar Renault Koleos 2.0 175CP care-i mai puternic, are cuplu superior si e mai rapid ii dati 3 stele?!? Dintr-o data competitorii mai rapizi Mazda CX-5, Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Opel Antara, Volkswagen Tiguan s-au "evaporat" la testul asta, nu? De unde atata subiectivism pentru un redactor?

  • @Amorezul, joi, 03.05.2012 10:43

    Pai daca si Civic are design sters, evident ca Mitsubishi e fada pe langa un Lodgy. Aici exista o cu totul alta lume, alta decat cea in care traim.

  • blair, joi, 03.05.2012 12:10
    automarket

    Despre testele celor de la automarket s-ar putea spune orice, însă nu şi ca sunt obiective :) Nu încercaţi să comparaţi 2 autoturisme din aceeaşi clasă ca note/număr de stele fiindcă veţi ajunge la niste concluzii năucitoare :))

  • octav71, joi, 03.05.2012 15:11

    Pentru "cititorul" de deasupra: Koleos, Santa Fe si Sorento sunt cam prin alta clasa! Verifica la masini noi, siteul automarket ofera suficiente info in domeniul asta. Nu inteleg ce cauta Compass in aceasta ecuatie? Credeam ca vorbim de masini! Toata stima pentru motorul de 1,8 diesel, este silentios si potent. Overall, un pic cam scumpa, dar tehnologia se plateste (la fel ca si la CX-5) Mitsubishi 28 de poze, Citroen 63, Audi S7 41 de poze, Lodgy 25. Care este criteriul dupa care stabiliti numarul de poze? Si multumesc pentru ca ati facut o poza si cu locurile din spate. SPor!

  • un cititor, joi, 03.05.2012 15:38
    @octav71

    Vorbim de crossovere. Koleos si ASX sunt in aceeasi clasa. Inainte sa-mi dai replici mie, mai bine citeste ce a scris Automarket (Sebastian Toma) la capitolul Performante in testul cu noul Koleos. Mie nu mi se pare corect sa pucteze asa discriminatoriu. Ce daca sunt 2 teste facute de 2 jurnalisti diferiti? http://www.automarket.ro/test-drive/renault-koleos-facelift-cvm-privilege-43960.html

  • driver82, joi, 03.05.2012 15:46

    Mda, cam umflata nota...

  • avatar, joi, 03.05.2012 15:59
    asx

    ASX-ul este lider la materiale toxice folosite la interior. Ca spatiu mi se pare sub concurenta iar ca pret peste :)

  • Octavian, joi, 03.05.2012 17:53
    @octav71

    'Oferim aceleaşi calităţi în teren accidentat şi manevrabilitate ca şi vehiculele cu tracţiune integrală consacrate, cum ar fi Jeep-ul'. Descrierea respectiva o gasesti pe site-ul Mitsubishi . Tehnologia se plateste , corect , dar din pacate nu prea regasesti tehnologie de ultima ora pe ASX, sa nu mai spunem de pretul de pornire de 32.000 euro. Pana la urma beneficiaza de o platforma compacta ( apropo, vezi ca se inrudeste cu Compass, e platforma dezvoltata in comun Daimler-Chrysler- Mitsubishi) , motorizari decente si dotari care ii duc pretul acolo unde e . In rest, praf in ochi : sistem de tractiune integral mediocru, capabilitati off road ioc, spatiu interior extrem de limitat , garda la sol rusinoasa ,etc,etc . Iar daca compari cu Jeep Compass , acesta din urma e ' mai masina' macar prin prisma capabilitatilor off road( tractiune,garda la sol , cutie automata adaptata, etc) + motorizare , capacitate de tractare , consum , etc. Poate varianta de baza a ASX-ului, la 17.000 euro isi merita banii , dar sa dai dublu si sa sari de pragul de 30k ...nu prea merge. Sa fim seriosi, nu vorbim de Pajero , vorbim de un Lancer cu garda la sol marita si 4x4.:P

  • Excomunicatorul, vineri, 04.05.2012 09:51
    :)

    Daca si modelul asta este diamant... Mai da-i in sloboz de M5,M6,S Klasse , A8 , si toate celalte modele premium care se respecta.

  • IngerulNegru, duminică, 06.05.2012 19:33
    @un cititor

    Koleos? Pe aici se discuta despre masini, nu despre Renault si Dacia.Daca s-ar face o sectiune de camioane/utilitare le-ai gasi pe acolo. Ca sa terminam cu glumele, Diamond Edition este un ASX in care s-a mai investit ceva cat sa ia ochii.Degeaba imbraci cu piele un plastic tare,la un moment dat tot o sa inceapa sa scartaie, vezi Renault.De ce as da 32000 euro pe un ASX?Doar ca are piele si scaune incalzite si un look mai schimbat? Nu asta caut. Caut o masina care sa isi faca treaba si sa consume putin, sa ma duca in siguranta la destinatie si sa se strecoare si pe acolo pe unde un break obisnuit nu se baga.Si atunci ASX-ul normal e mai mult decat imi trebuie.

  • prafosul, duminică, 13.05.2012 14:05

    @Octavian: ASX nu mai foloseste vechea platforma dezvoltata in comun cu Jeep/Chrysler/Dodge, folosita acum doar de Lancer. Este o arhitectura noua, p-Global, utilizata in diverse versiuni de ampatament, de toate noile modele Mitsubishi si de ''fratii'' din concernul PSA, 4008/Aircross.

  • chuck norris, marţi, 12.06.2012 21:21

    cam anost

  • Traian, luni, 30.12.2013 14:06

    @IngerulNegru Da discutam de masini, cu Renault in calitate de constructor cu state mult mai vechi decat Mitsubishi in industria auto, in prezent un Renault aflat intr-o Alianta cu un specialist 4x4-Nissan, adica un grup puternic aflat intr-un clasament la ani lumina de maruntelul Mitsubishi. Mda, as spune ca trebuie sa discute oameni seriosi, nu comedianti. Lasa oamenii care stiu cum stau lucrurile si du-te inapoi la spart seminte in fata blocului, copile.

  • Ingerul Negru, marţi, 28.01.2014 20:04

    @Traian: A veni si a compara Koleos, care e in clasa lui Outlander, cu ASX arata cata lipsa de cultura auto ai. Nu ma lua pe mine cu copile si alte de-astea. Detin un Renault, stiu pentru ce l-am luat, sunt multumit de el si de cat am platit. Dar atat! Nu poti alatura Renault si Mitsubishi. Ar fi ca si cum ai spune ca Megane e la fel cu Lancer, ceea ce e penibil. Ca si tine, de altfel. Vezi tu, Nissan si Renault au masini bune, daca stii ce vrei si esti pragmatic. Mitsubishi ofera altceva. Si nu vorbim aici despre Renault Sport sau GTR-uri, seria z de la Nissan samd. Nu! Aici vorbim de masini de serie, normale. Iar aici Renault este mai slab decat Mitsubishi. Pricepi???? Ca sa nu mai spun ca la Mitsu iesi mai ieftin ca intretinere decat la Renault.