Motor / Transmisie
Chiar dacă noul model are aproximativ 50% din elemente comune cu vechiul model, două elemente extrem de importante sunt complet noi. Și vorbim aici despre motor și despre cutia de viteze automată. Cea manuală a fost preluată de la vechiul model.
În ceea ce privește motorul, sub capota noului Mitsubishi L200 există acum un propulsor diesel de 2.2 litri ce oferă 150 CP și 400 Nm. Vechiul model a folosit o unitate de 2.5 litri.
Noul motor satisface norma de poluare Euro 6d temp prin adăugarea unui sistem de alimentare cu AdBlue, dar și prin limitarea livrării puterii în prima parte a turometrului. În plus, un sistem Start-Stop are grijă ca motorul să nu meargă degeaba atunci când stăm la stop.
Deși pare lent până la 2.000 rpm, noul motor își face bine treaba, mișcând cei 5.3 metri de pick-up cu ușurință. Noua cutie de viteze automată cu șase trepte este uneori lentă în schimbările de treaptă, dar putem interveni manual prin intermediul claptelelor de pe volan.
Cei 150 CP sunt livrați la 3.500 rpm, iar cuplul de 400 Nm este disponibil între 1750 și 2050 rpm.
Minunata scula! Am condus un model precedent prin locuri pe unde nu mi-as fi imaginat ca o masina poate rula. Absolut incredibila. Cine vrea sa faca offroad, asta e masina pe care as recomanda-o.