Mitsubishi L200 facelift

Mitsubishi L200 2.2 DI-D Double Cab 4WD Aut6

Tinuta de drum

4.0

Având o construcție clasică și fiind gândit pentru muncă și cărat marfă, Mitsubishi L200 nu este un automobil dedicat unui stil sportiv de condus. Este o mașină mare, care necesită ceva obișnuință cu dimenisunile exterioare, mai ales în parcările înguste. Iar ținuta de drum este una specifică pick-up-urilor cu arcuri pe foi.

Mașina se înclină pe viraje, mai ales dacă le abordăm mai în forță. Ruliul nu este excesiv, dar există și face parte din stilul de condus al acestui automobil. Însă noul L200 este o surpriză foarte plăcută la rularea pe autostradă. Confortabil, bine izolat fonic, L200 nu are nici o problemă în a menține un ritm susținut și în a-și ține pasagerii în confort deplin.

Apoi, când asfaltul se termină, L200 intră cu adevărat în elementul său. Este o plăcere să devorezi drumuri de macadam sau de pământ. Iar dacă și acestea se termină, putem intra fără grijă pe poteci denivelate sau chiar în zone în care nu a mai călcat vreodată o roată de mașină. 

Cu un unghi de atac de 30 grade și unul de degajare de 22 grade, L200 nu va avea probleme majore indiferent de terenul pe care îl parcurge. 

  • PMC, luni, 30.09.2019 11:32

    Minunata scula! Am condus un model precedent prin locuri pe unde nu mi-as fi imaginat ca o masina poate rula. Absolut incredibila. Cine vrea sa faca offroad, asta e masina pe care as recomanda-o.

  • q, luni, 30.09.2019 17:44

    Sunteti chiar interesanti....auzi acolo ,la minusuri ,,elemente comune cu modelul anterior,,Adica?!Nu e NORMAL la un faceelift?...