Tehnologie
Mitsubishi a păstrat selectorul rotativ pentru sistemul Super Select 4WD-II. Acesta oferă patru moduri de rulare notate după cum urmează: 2H pentru tracțiune 4x2 pe puntea spate și rulare în condiții normale, 4H pentru tracțiune 4x4 și rulare în condiții de ploaie sau drum periculos, 4HLc tracțiune 4x4 și diferențial central blocat pentru teren accidentat sau suprafețe cu aderență scăzută și 4LLc tracțiune 4x4 în condiții extrem de dificile, drum înclinat, noroi sau zăpadă.
Pe lângă selectorul central al sistemului 4WD-II, Mitsubishi a introdus și modul off-road cu patru moduri de rulare: Gravel, Mud, Snow și Sand. Acestea pot fi selectate prin intermediul unui buton amplasat pe consola centrală, chiar lângă butonul sistemului Hill Descent Control.
Pentru a satisface cele mai noi norme europene, Mitsubishi și-a dotat noul model și cu o serie de sisteme de siguranță: avem un sistem de camere cu vedere 360 grade ce îl ajută pe cel de la volan în off-road, când vizibilitatea în față este precară sau mașina este foarte înclinată. Noul L200 are și sistem de prevenire a coliziunilor frontale, avertizare pentru unghiul mort, avertizare pentru cross trafic la ieșirile cu spatele din parcare și sistem de stabilizare la remorcare.
Minunata scula! Am condus un model precedent prin locuri pe unde nu mi-as fi imaginat ca o masina poate rula. Absolut incredibila. Cine vrea sa faca offroad, asta e masina pe care as recomanda-o.