Interior
Interiorul modelului Outlander de generaţie 3 a rămas fidel principiilor clasice ale mărcii. Simplu şi cu puţine artificii de design. Butoanele sunt şi ele puţine la număr şi sunt poziţionate suficient de ergonomic. Mi-aş fi dorit ca volanul să se poată regla mai mult în adâncime, iar levierul cutiei de viteze mi se pare amplasat un pic prea în spate. Navigaţia îşi afişează informaţiile pe un display color rabatabil care face parte şi din sistemul audio Rockford Fosgate.
Însă spaţiul interior a crescut, atât în faţă cât şi în spate. Ai senzaţia că eşti într-un SUV de dimensiuni mai mari. În plus, noul Outlander oferă posibilitatea de a avea şapte locuri. Generaţia anterioră oferea şi ea două scaune în plus amplasate în portbagaj, dar dimensiunile acestora erau adecvate pentru copii, în cel mai bun caz. Noul Outlander are acum şapte locuri adevărate. Deci este perfect şi pentru o familie mai numeroasă. În plus, modelul nostru de test a venit dotat şi cu hayon electric cu deschidere din telecomandă, o dotare utilă. Cu scaunele de pe al treilea rând rabatate, Mitsubishi Outlander oferă un spaţiu pentru bagaje de 771 litri.
Din pacate designul este mult prea sters, fata de generatia precedenta iar motorul diesel are cilindreea cu 0,2 cmc mai mare decat ar fi necesar! Asta arde la buzunar!