Mitsubishi Outlander

Interior

4.0

La prima vedere, interiorul noului Mitsubishi Outlander mi s-a părut auster și simplu. Un bord drept, tăiat parcă cu toporul, fără prea multe înflorituri de design. Însă odată ce te-ai instalat la volan și parcurgi câteva sute de kilometri începi să apreciezi stilul curat și simplu al designerilor japonezi. Nu sunt prea multe butoane care să îți distragă atenția în mers, iar indicatoarele de bord sunt curate și ușor lizibile. Display-ul cetral din bord are acum o grafică modernă, în timp ce consola centrală este dominată de display-ul tactil și rabatabil al sistemului audio RockfordFosgate. Deranjează însă faptul că volanul nu culisează prea mult în adâncime, iar levierul cutiei de viteze este amplasat prea jos. Pe nivelul de echipare de top numit Instyle avem tapițerie din piele și inserții ce imită fibra de carbon, ce dau un plus de stil interiorului

Spațiul la interior este însă mai mult decât suficient. Este unul dintre cele mai încăpătoare SUV-uri din această clasă pentru pasageri. Hayonul este electric și poate fi deschis din telecomandă sau prin intermediul unui buton amplasat în interior. Dacă dorim, acționarea electrică se poate dezactiva. Portbagajul este generos cu bagajele, putând primi până la 520 litri. 

  • obiectiv, vineri, 03.05.2013 17:49

    Frumoasa masina. Dar parca nu arata "noua", nu e ceva "brand new", pare desenata de mult timp. Zici ca atunci cand au desenat varianta veche au facut-o si pe-asta tot atunci, un fel de back-up: come on boys, pe care o alegeti? Si acum au scos-o de la naftalina. Nu ca n-ar fi ok, nu ca n-ar fi frumoasa, chiar imi place. Dar parca are un iz de vechi, zici ca e de pana in 2010...

  • obiectiv, vineri, 03.05.2013 17:49

    Frumoasa masina. Dar parca nu arata "noua", nu e ceva "brand new", pare desenata de mult timp. Zici ca atunci cand au desenat varianta veche au facut-o si pe-asta tot atunci, un fel de back-up: come on boys, pe care o alegeti? Si acum au scos-o de la naftalina. Nu ca n-ar fi ok, nu ca n-ar fi frumoasa, chiar imi place. Dar parca are un iz de vechi, zici ca e de pana in 2010...

  • cosmin, vineri, 03.05.2013 19:16

    Unde e loc de 41.032E mai e loc de 8.000E in plus pentru un X5

  • Cat subiectivism!!!!, vineri, 03.05.2013 19:20

    "Design asiatic" trecut ca minus???? Si ce inseamna asta domnilor de la AM??? Dar design-ul european sinonim cu banalitate, plictisitor, fad il trecem la plus, nu-i asa? Deja ati trecut de apropouri si subtilitati, promovati pe fata 2-3 marci europene, fara nici macar un minim de efort de profesionalism. Rusine AM!

  • @cosmin, vineri, 03.05.2013 19:23

    Nu toti soferii din Romania sint cocalari. Poate nu stiai, dar sint destul de multe persoane in tara asta care nu vor sa fie asociate cu un astfel tip de oameni.

  • Batranu', vineri, 03.05.2013 19:51

    In general,toti oamenii care isi iau aceasta masina o folosesc doar in oras,si la calatorii,foarte rar off-road.Atunci de ce nu ti-ai lua un break,care il poti dota complet,si tot iesi mai ieftin,Chiar si daca ies pe un drum forestier,nu am nevoie de un SUV,exista breakuri unde poti pune si un 4x4,si tot iesi mai ieftin,Insa in ziua de azi,imaginea dicteaza,iar intr-o masina mai "marioaca"se spune ca esti vazut mai bine....Eu sunt impotriva SUV-urilor in oras.

  • BaditzaEx, vineri, 03.05.2013 20:00

    pe negru arata chiar bine, in rest este odios,in rest : 1) AM chiar este nevoie de termeni ( se achită bine de jobul pe care îl care de făcut. ), de sarcina sau treaba pe care o are de indeplinit , nu '' mergea '' ( chiar am ajuns sa uram lb romana ?! ); 2) ( SUNT, nu era mai potrivit ?!, caci este multe ma astept de la discursul lui Jiji Becali ); 3) de consumul Mazdei CX-5 , nu mentionati ( sau poate aceea este categoria ASX-ului ) In fine, la comentarii va pricepeti sa le '' banati '' ( fara un motiv anume sau concret ) dar la unele articole va pricepeti mai ceva ca EBA in parlamentul european :-))

  • ScorpyonVAG, vineri, 03.05.2013 20:01

    Prefer oricand noua octavia combi 4x4 sau viitoare scout ce va trebui sa apara. :)

  • BaditzaEx, vineri, 03.05.2013 20:07

    @cosmin - ; nu cred, ca ar mai merita un rasp afirmatia ta, dar: 8,000 eur costa o masina ( Logan de ex ) dc?!, doar pt ca altceva nu mai avem in cap decat bemwheuri si premium fffratzika ?!, te asigur ca iarna ( cu gumele de iarna potrivite, acest Outlander se descurca mai bine decat al tau X5

  • Batranu', vineri, 03.05.2013 20:32

    @ScorpyonVAG-exact la acele masini ma gandeam si eu cand am scris comment-ul.Octavia Combi se arata a fi o masina confortabila,mai spatioasa,si mai ieftina.

  • Adrian, vineri, 03.05.2013 22:02

    @cosmin Da....si chiar face diferenta acei 8000 de euro. Totusi e mai aproape un Q7 de el. X5 e pt. alta categorie de oameni....in sensul ca X5 este orientat spre sportivitate iar Q7 confort si spatiu. + ca e mai bun in offroad Q7. ps. In locul viitorilor posesori de Outlander, as asteptat sa apara noul X5 si Q7 si intre timp as strange diferenta de bani ca sa cumpar un SUV premuium si bun.

  • Manuel, vineri, 03.05.2013 22:37

    Pe site-uri este laudat noul Rav4, si in afara de bordul acela in valuri caracteristic acestui model, chiar arata bine in poze. Am o cunostinta care a avut modelul anterior de Rav4 a facut peste 100000 km si nu prea a avut probleme cu ea. Oare cand ajunge si in showroomurile de la noi?

  • slVW_83, vineri, 03.05.2013 22:50

    @Batranu' Bine punctat, sunt întru totul de acord cu cele spuse de tine!

  • sandman, vineri, 03.05.2013 23:06

    ce sa fac cu masina asta? mult prea mare pentru orice. prea ne americanizam... e criza fratilor! motoare mici, care consuma putin ne trebuie, cu impozite mici. si cine mai da peste 15.000euro pe o masina in ziua de azi? doar cei care fac afaceri ilegale,da.

  • slVW_83, vineri, 03.05.2013 23:10

    @Automarket Tocmai a aparut noul 911 Turbo! Varianta standard are 520 CP in timp ce Turbo S 560 CP si 0-100km/h in 3,1 s!

  • slVW_83, vineri, 03.05.2013 23:14

    @Mafia De regula nu-ti raspund insa de data asta trebuie! Motorul de 3,6 l Subaru tocmai a fost scos din productie! Acum intoarce-te la tratament....!

  • Vlad, vineri, 03.05.2013 23:19

    Cum poate cineva sa compare un Outlander cu o Octavia 4x4, fie ea si Scout? Incepand de la motor ( mai puternic ,fiabil si performant), pana la garda la sol si unghiuri de atac si de degajare si ajungand pana la pozitia la volan si echipamentele tipice pt un 4x4, totul este in favoarea Outlander-ului. Nici comparatia cu x5 nu e ok. Bat muntii de 15 ani pe drumuri forestiere si nu am vazut absolut niciodata un x5. Sunt masini de mall, nu de offroad, iar proprietarii lor (fotbalisti, manelisti etc.) considera offroad daca se duc pana la Poiana Brasov.

  • Lache, sâmbătă, 04.05.2013 00:28

    Ascultati-l pe @mafia.Luati-va numai japoneze.Sunt apogeul tefnicii.Dar noi sa fie,ca sa aveti ce plati toata viata.Iar dupa 10 ani de folosire sa ajungeti la concluzia ca platiti pentru ceva care este mort.Dar care este inca fiabil si performant.Chiar pe macadam.Vad ca ,acum,subaro(nu Subaru)si Nissan sunt cei mai tari. Pana mai ieri,toyota era mama tuturor.In fine,dupa cum bate vantul !Nimic concret,doar vorbe in vant. Mda! Zbor deasupra unui cuib de cuci!

  • SERD, sâmbătă, 04.05.2013 09:11

    Cum face-ti voi poze la masini muradare si neingrijite,plimbati si voi o carpa pe motorul ala!

  • mda, sâmbătă, 04.05.2013 10:50

    @Mafia Vezi ca jignesti Nissan Pathfinder alaturandu-l de Forester, XV sau Outlander. Nissan are concurent pentru Forester si altii , X-Trail + Qashqai. Pathfinder e un SUV concurent pentru Touareg, Grand Cherokee etc.

  • Vasilica, sâmbătă, 04.05.2013 14:03

    Paznicii de la spitale sunt de sarbatori acasa? Sa se intoarca la munca ca iar au scapat nebunii!!!

  • Batranu', sâmbătă, 04.05.2013 15:58

    @Mafia-nu vreau sa evidentiez Skoda,sau oricare alta masina din grupul VAG,vreau sa evidentiez faptul ca se poate o masina cu caracteristici similare masinii testate in articol,dar la un pret mai mic,si alta clasa.Dupa cum spuneam,nu vad rolul SUV-ului,off-road nici nu se pune problema,la fel de bine mergi cu un break 4x4.Ai inceput sa dai exemple de masini cu motoare de peste 3L,dar aici e vorba de masini de familie,nu de raliuri,Fii linistit,ca si Octavia de 86 de cai putere poate multumi un om care vrea sa mearga din A in B,fara sa bata recorduri de viteza,sau timpi.

  • ScorpyonVAG, sâmbătă, 04.05.2013 22:02

    @Mafia: Outlander cati cp ziceai ca are ? Ca tot veni vorba de cai si zambeai cu gura pana la urechi ca are in varianta de baza 86cp Octavia ? Combi mai mult ca sigur nu are 86cp. Iar versiunile de top trec de 200cp pe cand Outlander doar viseaza. Nu intra in aceeasi categorie Octavia cu Outlander, insa subliniam ce a postat Batranu' , ca mai practica este o masina combi 4x4 decat un crossover, care nu este nici break, nici 4x4 in adevaratul sens a cuvantului. Deci ai performante mai reduse, consum mai mare pentru ce ?

  • yoyo, marţi, 07.05.2013 17:55
    @mafia

    Amice tie trebuie sa ti se deseneze: Ai afirmat ca Accordul ala ia suta in 5.1 iar acel site afisa aceasta valoare pt 0-80? Este ca nici acum nu ai priceput ? Ti s-a aruncat o ironie pt ceea ce scrisesei fara sa verifici datele! Era practic o intrebare pt tine dc 0-80=0-100. Ma las ca sigur nici acum nu ai inteles .... Auzi tu sa ti se explice de 5x si tot sa nu pricepi! "Acolo" (cred ca te referi la wiki) scrie corect, tu ai priceput mesajul?

  • yoyo, marţi, 07.05.2013 18:37

    Amice esti greu, mi-ar fi fost atat de greu sa dau de la bun inceput un search, este? LOGIC! Crezi ca eu o dau la intors cum o dadeai tu ca cand ziceai ca ai vrut sa vezi dc ma prind dc 3.6 are turbo sau nu desi eu iti spusesem de motorizare? :)) Arunca-te, pls DO IT! traiesti degeaba

  • yoyo, marţi, 07.05.2013 19:30

    Tu si restul ? :)) Ai mai multe personalitati sau cum?!?! ...ca in afara de tine nu s-a mai bagat nimeni in aceasta discutie? Sa iti aduc aminte si cum ai dat-o la intors ca tu configurasei alt model si nu cel american? Hai te rog arata ce Honda Accord 3.5 configurasei tu si avea 5.1 suta :)) Ce era de demonstrat s-a demonstrat: la ORICE (si asta e al nspelea exemplu) tip de motorizare cu aceeasi cilindree japonezele pierd, ca nu produc anumite abominatii pe care piata nu le cere asta nu inseamna ca nu pot! Ti minte cum a fost echiparile cu standard cand nu auzisei de stirling moss sau Gumpert apollo? Ti minte cand iti explicam ca VW a renuntat sa produca acel V10 disel (adica ala cel mai puternic pus pe o masina de serie)? Dc da ai primit raspunsul de cel putin 10x pana acum! Faci ce iti cere piata ...iar dc vrei sa faci show off produci un Veyron! (sa nu imi zici ca e "frantuzesc") :)) cand nu poti cumperi un 2.0 de la VW asa cuma facut-o Mitsu ani de zile ... de ce or fi ales VW ...NUMAI UN JAPONEZ ITI POATE SPUNE TIE!

  • nicu, joi, 09.05.2013 19:12

    design dubios,x-trail sau forester de la subaru mi se par mult mai reusite ,parerea mea .

  • adrian, miercuri, 17.07.2013 15:51

    Tractiunea integrala NU este permanenta. As fi asteptat sa aflu mai multe informatii despre sistemul de tractiune integrala, spre exemplu care este viteza maxima pentru folosirea modului LOCK.

  • dd, joi, 22.08.2013 06:04

    luneta si blocurile de lumini spate nereusite,nu sant actuale,incerc sa ma obisnuiesc cu ideea ca-l voi accepta asa cum arata odata cu trcerea timpului si tot cred ca nu voi reusi