Tinuta de drum
Aşa cum ştiam de la versiunile clasice ale modelului Outlander, SUV-ul japonez este centrat pe confort. Suspensia este reglată în zona mai moale pentru a putea negocia fără probleme un drum forestier sau denivelări uşoare. Însă ceva nu le-a ieşit perfect inginerilor japonezi, suspensia devenind zgomotoase la trecerea peste denivelări mici şi dese.
Chiar şi direcţia devine neplăcută atunci când negociem un drum "încreţit". În rest, nimic de reproşat. În ciuda masei ceva mai mari, Outlander PHEV se mişcă bine, chiar sprinten. Nu ai în nici un moment senzaţia că conduci ceva dintr-o lume extraterestă, ci mai degrabă că te afli la volanul unui automobil absolut normal. Singurul lucru cu care trebuie să te obişnuieşti când conduci în modul electric este liniştea absolută. Singurul lucru care se aude este zgomotul la vânt, cel al pneurilor la rulare şi uneori cel al ventilatoarelor care răcesc setul de acumulatori.
N-am nimic de zis in afara de penibil. Tre' sa fi prost sa dai 50k pe porcaria asta.