Tehnologie
Cea mai importantă piesă de tehnologie este, bineînţeles, sistemul hibrid de propulsie. Mitsubishi a avut curajul să creeze un SUV plug-in, o premieră în acest segment, iar modelul este deja un succes pe anumite pieţe din vestul Europei. Pe lângă sistemul hibrid cu motor termic pe benzină, două motoare electrice şi set de acumulatori, Outlander PHEV este dotat ca oricare alt Outlander.
Avem sistem audio multimedia Rockford Fosgate, ce oferă un impresionant subwoofer în portbagaj şi o calitate excelentă a sunetului, dar reversul medaliei este că ecranul tactic şi sistemul multimedia este extrem de lent. Orice buton apăsat pe ecranul touch necesită în unele submeniuri câteva secunde bune de aşteptare până când comanda este aplicată, element frustrant în perioada în care un smartphone te învaţă că lucrurile se pot desfăşura mult mai rapid. La fel de enervant este faptul că sistemul porneşte de fiecare dată în modul Navi, deşi mi-aş dorit să pornească cu ultimul ecran pe care l-am accesat. Animaţia cu sistemul hibrid şi modul de rulare, utilă pentru cei care vor să analizeze cum funcţionează maşina, este ascunsă undeva în computerul de bord în meniul Trip. Există însă posibilitatea să îţi conectezi iPhone-ul cu maşina prin intermediul unei aplicaţii disponibile gratuit în AppStore. Aceasta se conctează cu maşina printr-o reţea wifi, în maşină existând un router. Cu ajutorul aplicaţiei pot fi controlate anumite sisteme sau poate fi programată încărcarea.
Mitsubishi mai oferă cheie inteligentă, hayon electric (şi el extrem de lent) cu comandă de dezactivare, sistem de navigaţie, bluetooth. Opţional se mai poate alege sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare şi frânare automată în caz de impact.
N-am nimic de zis in afara de penibil. Tre' sa fi prost sa dai 50k pe porcaria asta.