Interior
Când auzim de o ediţie specială, ne gândim la lucruri speciale. Atât la interior, cât şi la exterior. La cât de nebuni au fost cei de la Nissan când l-au creat pe Juke, ne aşteptam la levierul frânei de mână să imite mânerul unei katane, visam la diferite ornamente şi combinaţii de culori şi multe alte elemente de acest gen. Dar n-a fost să fie aşa. Denumirea Shiro nu apare nicăieri la interior, deşi Juke era printre puţinele modele care ar fi tolerat un interior cu insemne japoneze fără ca acesta să devină kitsch.
Avem un interior standard de Juke Tekna, ceea ce înseamnă că ergonomia comenzilor este bună, iar spaţiul este modest pe alocuri. Scaunele din faţă au un profil bun, iar pielea folosită pentru acestea este de calitate, la fel ca pielea utilizată pe volan. O bună parte din materialele plastice folosite la bord sunt de calitate, iar celelalte sunt elemente comune cu alte modele ale concernului Renault-Nissan, utilizate şi pe vehicule mai ieftine.
Bancheta din spate poate găzdui trei persoane la nevoie, dar un drum mai lung este mai comod cu doar patru persoane la bord. Linia plafonului poate deveni neplăcută pentru pasagerii din spate care au o înălţime mai mare de 1.80 metri. Dacă pregătiţi o vacanţă lungă cu Juke, să nu vă luaţi foarte multe bagaje, cu excepţia cazului în care aveţi la dispoziţie un portbagaj exterior adiţional. Chiar şi Mini Countryman are un portbagaj mai mare decât Juke, acesta fiind unul dintre aspectele mai puţin practice ale acestui model.
n-am citit reportajul...nu pot zice ca-mi place ori ba (cand vad masina sunt cam puzzled) da'mi place jocul de cuvinte