Interior
Interiorul lui Juke este un loc al contrastelor. Spaţiul este comparabil cu cel dintr-o maşină de clasă compactă. Însă formele atipice şi inserţiile în culoarea caroseriei fac din habitaclul lui Juke un loc foarte vesel. Modelul testat de noi a venit echipat în nivelul de top Tekna şi vopsit în culoarea Sunlight Yellow. Consola interioară are aceeaşi culoare regăsită pe caroserie, la fel şi mânerele de pe feţele de uşă, gurile de ventilaţie şi capătul levierului schimbătorului de viteze.
Un alt element specific sunt cusăturile galbene cu care este garnisită tapiţeria pe piele de scaune şi volan, precum şi pe partea superioară a cadranelor din bord. Consola centrală a rămas similară cu cea a modelului ante-facelift, având acelaşi sistem ce permite folosirea unui singur set de butoane pentru două funcţii diferite: climatizare şi mod de rulare. Dacă ecranul pentru sistemul de infotainment şi navigaţie a făcut ceva progrese la capitolul grafică, cel mic din partea de jos, folosit de climatizare şi sistemul D-Mode, a rămas la fel de slab în ceea ce priveşte grafica. Peste tot avem plastic lucios negru, plăcut privirii, dar pe care se observă uşor orice urmă şi fir de praf. Păcat însă că există la interior şi elemente evident comune cu ceilalţi fraţi de grup: clasica plafonieră, de exemplu, este indentică cu cea din modelele Dacia sau Renault.
Plafonul înclinat spre partea din spate nu face viaţa uşoară pasagerilor de pe bancheta din spate, dar per total spaţiul este decent pentru patru pasageri. Portbagajul este ceva mai mic decât cel al concurenţei directe, Juke având la dispoziţie 355 litri, volum relativ similar cu cel oferit de modele ca Jeep Renegade sau Opel Mokka, dar mai mic faţă de portbagajele de pe 400 litri pe care le găsim la Mitsubishi ASX, Skoda Yeti sau Suzuki S-Cross.
Atentie cu valoarea portbagajului - o fi el facelift, dar nu aveau cum sa creasca cu 100 litri capacitatea. Modelul pre-facelift avea 207 litri pentru versiunile 4x4 si 251 litri pentru cele 4x2. Mai e mult pana la 355 litri...