Nissan Juke Nismo

1.6 Turbo 200CP 4x4 Aut

Interior

4.0

Interiorul lui Juke nu s-a schimbat dramatic odată cu versiunea Nismo, dar modificările aplicate de pachet sunt de efect. Avem un set de scaune faţă Nismo, un volan îmbrăcat în Alcantara, plafon negru şi mici ornamente Nismo prin diverse locuri de la bord.

Scaunele din faţă sunt cu adevărat reușite, reuşind să te "cuprindă" din prima şi să confere un nivel ridicat de suport lateral, fără să fie în vreun fel incomode. Sunt moi precum fotoliile, dar te ţin exact aşa cum trebuie. Sperăm ca Nissan să ofere aceste scaune pe mai multe modele din gamă, acestea fiind unul dintre elementele de excepţie ale acestui model.

Habitaclul rămâne la fel de ergonomic precum versiunile standard ale lui Juke. Spaţiul de la bord, spaţiile de depozitare şi volumul portbagajului au rămas neschimbate. Materialele plastice sunt la fel ca în cazul versiunii standard a lui Juke. Pachetul Nismo ne arată din nou că un set de accesorii făcute cu bun gust poate schimba o maşină, iar schimbările acestea vin în bine, fără să strice aspectele practice ale modelului.

  • Juke=etalonul segmentului, marţi, 23.04.2013 11:20

    Nissan Juke e prima masina cu Torque Vectoring System si sistem de telemetrie intergrat. Concurenta directa ar trebui sa ia lectii.

  • Lucian, marţi, 23.04.2013 11:54

    O masina interesanta, de nisa, pentru tinerii (cu bani) sau celibatari (in special aia din categoria middle-age crisis). O masina utila pentru diversitatea pietei auto si inovatie. O masina inutila pentru 90% din populatie.

  • 27oct, marţi, 23.04.2013 12:26

    Discutam de peste 125 de ani de inovatie automobilistica in care s-a aratat cam tot ce putea arata. Totusi gusturile se schimba, societatea devine din ce in ce mai pretentioasa si sofisticata. Sansa constructorilor puternici e sa descopere / sa impunga piata cu noi nise, tocmai pentru a avea acel avantaj ("The edge") in fata concurentei. In zilele noastre, daca stai in defensiva, pierzi. Asadar, Juke nu s-a dorit "masina poporului" , ci mai degraba o masina de lifestyle, un moft pentru cei neconformisti, un puseu de originalitate intr-o lume gri , o masina care sa intareasca si mai mult imaginea Nissan de constructor inovator.

  • 23 aprilie 2013, marţi, 23.04.2013 12:59

    interesanta mai e masinutza asta.

  • men@Juke=etalonul segmentului, marţi, 23.04.2013 13:17

    :)) esti sigur de ce spui? :))

  • slVW_83, marţi, 23.04.2013 14:29

    Broscaria!!! Da de ce sa-si ia cineva vreodata hidosenia asta? Poti conta lejer pe un GTI, RS, Type-R sau GT-86! S-ar potrivi probabil degeneratiilor I-phone sau Facebook, unui om cerebral niciodata!

  • Adrian, marţi, 23.04.2013 17:13

    Daca ma intreaba cineva ce inseamna uratenia, as raspunde prompt si anume Nissan Juke. Nu contest fiabilitatea, calitatea si performantele. Dar la exterior e oribil.

  • DAC, marţi, 23.04.2013 17:37

    @Juke=etalonul segmentului.Care segment cuprinde 2,3 masini.Etalon in parcarea goala.

  • mihai, miercuri, 24.04.2013 01:35

    urataniei asteia i-ati dat 5 stele la design ? ..... chiar nu vedeti cat de hidoasa e masina asta ???

  • Alex, joi, 25.04.2013 16:21

    Doamne... e urata cu spume

  • boldfrank, marţi, 30.04.2013 12:47

    De unde ati scos-o ca nu exista Mini Countryman Cooper S cu transmisie automata?

  • Nismo, luni, 06.05.2013 21:58

    Super tare jucaria !