Nissan Micra facelift

Performante

3.5

Nissan Micra necesită 11.3 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate să atingă 183 km/h. Ford Fiesta 1.0 EcoBoost, Volkswagen Polo 1.2 TSI şi Peugeot 208 îl întrec pe Micra facelift până la sută. Modelul japonez lasă în urmă concurenţa de la Chevrolet, Opel, Mazda, Lancia, Toyota, Citroen şi Kia, fără drept de apel până la sută. 

Motorul de 1.2 litri care echipează acest model ne lasă să credem că ar fi putut să facă mult mai mult dacă ar fi avut altă programare a unităţii ECU, cu o setare mai agresivă, dar această schimbare ar fi putut să-i fure din rafinament.

  • Scrooge, marţi, 17.12.2013 12:14

    18.000 de coco ?????????????????????? S-a triplat TVA-ul peste noapte ? La banii astia orice comentariu despre masina e de prisos.

  • @Scrooge, marţi, 17.12.2013 12:23

    Corect Scrooge, a inebunit lumea cu preturile astea. Daca nu vin cu discount-uri serioase va fi un esec comercial. Atuurile de tipul "este masina noua, tehnologie noua etc" nu au sens la acest pret. Este totusi o masina de clasa mica.

  • Fail, marţi, 17.12.2013 12:46

    Are pret mare,design urat,izolare fonica slaba. Sincer,Sandero e o alegere mai buna decat aceasta buburuza de la Nissan. Fiesta este si va ramane cea mai buna alegere in segmentul asta.

  • someone, marţi, 17.12.2013 12:51

    pentru un motor supraalimentat mi se pare ca turatia de cuplu e f f ridicata ( 4400 rpm) . motoarele concurentei dezvolta cuplul la sub 2000 rpm

  • iulian, marţi, 17.12.2013 13:24

    mai pui 2000 si iei o octavia combi de toata frumusetea ......si diesel

  • Marian, marţi, 17.12.2013 13:59

    Pana la urma ce trebuie sa inteleg din asta? "...acronim pentru propulsor de 1.2 litri supraalimentat cu un compresor mecanic" ??? Astea mici pe benzina pana la urma sunt cu compresor? Nu au turbina cum au si motoarele diesel? Parca nu era acelasi lucru compresorul cu turbina.

  • Sebastian, marţi, 17.12.2013 14:36

    @Marian Este vorba despre diferenţa dintre turbocompresor şi compresor mecanic. Acesta din urma este acţionat mecanic de motor, cu ajutorul unei curele de transmisie, în timp ce turbosuflanta/turbocompresorul este acţionat de gazele evacuate de motor în urma ciclurilor de combustie. Celelalte modele supraalimentate din segment au turbină, nu compresor mecanic.

  • Dacia Plant, marţi, 17.12.2013 16:32

    18.000 de marfeti ???? Mi se pare absurd sa dau pe frates-o Sandelu Tece 0.9 cu 90cp 11.000 full dapoi pe cusca asta oribila din toate punctele de vedere. Astia nu cunosc banii.

  • Marian, marţi, 17.12.2013 16:40

    @Sebastian - asa stiam si eu despre compresor mecanic si turbocompresor. Ceea ce nu stiam este ca acest model are compresor mecanic. Sa inteleg ca nu este acelasi motor care este si pe Duster? Care ar fi avantajul compresorului? Din cifre nu pare mai grozav ca cel cu turbina.

  • Dacia Plant, marţi, 17.12.2013 16:47

    @Marian: Logic vorbind nu prea exista turbocompresor, decat daca am vorbi de exemplu despre motorul 1.4tsi de 170cp de pe Golf 5 GT care are si turbo si compresor = turbocompresor. Turbo - turbina. Compresorul pe care il foloseste rezulta ca este un fel de Mercedes 180/200/230kompresor. Diferenta intre turbina si compresor o poti gasi pe google deoarece sunt cateva articole, dar dupa cum este de asteptat pe siteurile romanesti nu rezulta o concluzie ci doar te baga mai mult in ceata.

  • Dacia Plant, marţi, 17.12.2013 17:00

    Fiesta 1.0 100cp, echipare Titanium (daca nu ma insel este echiparea de top) costa cu 3.500mai putin. Vedeti testul facut de Automarket.

  • hj33j, marţi, 17.12.2013 17:14

    Ca pret raportat la calitate cea mai buna alegere din acest segment este noul Kia Rio cu motorul de 1.4 109 CP .

  • Sebastian, marţi, 17.12.2013 17:59

    @Marian Nu, nu este acelaşi motor precum cel găsit pe Duster 1.2 TCe. Cele două unităţi diferă semnificativ. La Duster, de exemplu, avem patru cilindri în linie şi o turbosuflantă, pe când la 1.2 DIG-S avem trei cilindri în linie şi un compresor mecanic. N-au nicio legătură unul cu celălalt. Am explicat deja aspectul acesta în capitolul dedicat motorului.

  • And, marţi, 17.12.2013 19:32

    TREZIREAAAAA! Cu aproximativ aceeasi suma, se poate achizitiona SKODA OCTAVIA in echipare ambition, 1.4 TSI, repet, 1.4 TSI, 140 CP, 250 NM!!! Sau in aceeasi echipare, cu motorizarea 1.6 TDI 105 CP! O SKODA RAPID, in echiparea de top ELEGANCE costa 17.000 cu 1.4 tsi 122 cp si cutie DSG!!! La aceeasi, echipare, cu 1.6 TDI si 105 cp costa 16.880. Golf VII comfortline(echipare de mijloc) 1.2 tsi 105 cp, 6 trepte,costa 17.300. Mai continuam?!?!?!

  • Lache, miercuri, 18.12.2013 09:20

    Masini japoneze ieftine si fiabile.A fost odata ca niciodata......

  • paul, miercuri, 18.12.2013 15:17

    Pana si Lancia Ypsilon e mai ieftina , orice motorizare inclusiv motorina , e mai frumoasa are 5 ani garantie

  • probe, cod 23670041, miercuri, 18.12.2013 15:34

    Luciane,Luciane ce-ti mai place barfa......

  • Marian, miercuri, 18.12.2013 18:17

    @Sebastian - trebuie sa recunosc ca m-am oprit cu cititul cand am vazut despre compresor. Citind textul mai cu atentie, acum parca e mai clar de ce au mai scos inca o motorizare, pare mai logic acum. Scuze de deranj :)

  • Lache, miercuri, 18.12.2013 19:55

    Asa ,si? Ai ceva impotriva ,Robbie?