Tinuta de drum
După ce Bogdan a testat Note la sesiunea internațională care a precedat lansarea oficială a modelului în România, am aflat că ținuta de drum a lui Note este ok, dar că nu strălucește pe viraje. Cumva normal, având în vedere faptul că vorbim despre o mașină construită pentru a deveni un model de segment mic care poate să ducă cinci oameni de colo-colo fără a tăia din spațiu.
Ceea ce nu știa Bogdan la acea oră este că orașele românești nu au șosele, ci linii de tramvai și gropi. Iar suspensiile lui Note sunt o surpriză nu plăcută, ci a naibii de plăcută la acest capitol. Noul Note nu e doar confortabil, ci extrem de echilibrat. Reușește să-și păstreze capul sus indiferent de obstacole și reprezintă, la această oră, una dintre cele mai bune variante - dacă nu chiar cea mai bună - dintre cele pe care le puteți alege în segmentul mic dacă vă ghidați în procesul de achiziție după acest reper.
Nissan nu bate însă Ford la capitolul "lucruri făcute pentru șofer", pentru că direcția lasă de dorit. E moale și nu oferă feedback-ul pe care-l dorești. Element care va fi probabil retușat odată cu facelift-ul. Dar, până atunci, mergem înainte.
Hai ma... asta e masina de 19 mii?...